E.Wenaas Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Good, da har jeg lært noe nytt i dag også Men jeg har en cab da prefacelift, men det går vel uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Samme fronten og bakenden på de og . Så det er bare og montere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 jeg sendte like greit en mail til schmiedmann norge jeg da ang. platen, og fikk som svar at platen kun passer til biler nyere enn 09/87- . Men da regner vel ikke de med at jeg fjerner taukrokene selv sikkert! Bimer1987, får du brukt den samme støtfangern også - eller må du kjøpe deg en ny til facelift platen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Nei de skreiv vel det pga de slepekrokene ja, du må nåkk ha deg plastfangere ja, for de er mye breiere en de som er på prefacelift versonene. Men de vokser jo ikke på trer da for å si det sån, men vist du ikke finner så selger de nye på http://www.koed.dk til en overkommelig pris . Skal bestille neste uke fronten jeg, så da blir det vel montering til helga eller rett etter helga neste uke, skal jo sette opp noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Noen som har satt M3 eller Cab seter i en 4 dørs e30? Om det er det kan noen sette opp noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Noen bildre fra inne i bilen: ( Hvem vil ha ett blått interiør når de kjøper en ny bil? sjønner ikke ) Nytt interiør skal inn Bilder av nytt forhjuls lager og det gamle jeg har byttet: Noe slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Hey. stilig bil. hadde blått interiør i min også. men jeg lakka dørtrekkene med svart lakk i fra europris. jeg ga faen. tok ca 1 uke før det tørka. men sitter som fean. har hatt det i over ett halt år. har hatt vinterdekk med piggene liggende å gnu i dørtrekket. vart ikke merke engang. bare ett lite tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Hehe, nei jeg har skaffet nye hel skinn dørtrekk som jeg skal sette inn . Mangler bare ett interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 ah. okei. ja vil bli enda bedre:P broder holder på å skal bygge bur i sin 325. så han skal vell selge interiøre. er m3 interiør. bare at det er beige skinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Ok, men har du ett bilde, så tar jeg alt av interiør til betrakning jeg . Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 blått er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 har desverre bare ett dårlig bilde. skal prøve å fådd tatt ett i løpet av nermeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Er det en 4dørs det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 nei fean. du hadd jo 4 dørs. tenkt ikke på d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Hehe, nei men passer jo 2 dørs setene og i 4 dørs, men du kan da sende noen bilder av det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå