E.Wenaas Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Haha! Den burner bedre en BMW'ene våre jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Blir bra dette, blir artig å se hvordan stereon blir når du er ferdig.. mange fine 4dørs e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Haha!Den burner bedre en BMW'ene våre jo Hehe, 2,0L med 90hk vett , med litt bremsevæske så er det utrulig hvordan hjula går rundt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Blir bra dette, blir artig å se hvordan stereon blir når du er ferdig.. mange fine 4dørs e30.. Skal prøve å få det ferdig uti uka, har ikke mere lim til stoff, men skaffer i starten av uka . Skal sette opp en vidio av testing av anlegget og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Da er delene fra Koed.dk på vei Handleliste: - Lygtegitter H og V side - Monterings sett Facelift støtfanger foran. - Forsjerm Høyre side. - Sorte DE-Lykter - Tåkelys H og V side (Facelift) - M3 speil - Blinklys sætt hvidt foran. - Øyenbrun - Skilt plate facelift look bak. - Front Leppe Rigger DTM Pluss mye små deler Lurer enda på hvilken hekk jeg skal ha :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 kan ikke kjøpe samme felger som stiff! kjøp noe som ligner på di 16" som ble anbefalt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hehe, sant det ja kan nesten ikke ha samme som han , men har funnet noen sinsykt råe TSW felger som jeg tror kan passe bra på en E30 . TSW Sakata 4 Felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Da har jeg fått gjort litt mere med anlegget, blir lite i morgen pga skal hente en ny dør på høyre side. Men blir sikkert gjort endel onsdagen om jeg får tid. Det som skal gjøres er: -Ny vegg på høyre side over bateri osv. -Gjøre vegg på venstre sinde litt bedre tilpasset og trekke den. -Sette på plass splittere osv til andre forsterkere osv. -Bygge ny hatthylle, må bygges opp pga att jeg ikke får 6x9 høytalerne langt nåkk ned pga bass kassen. -Og så skal det bli ett ekstra bateri framme i bilen. Her er noen bilder av det som er gjort i det siste: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Artig å se fremgangen her,ønske flere hadde lagt ut slik som du. Har bygd et utall kasser i E30 selv og artig å følge andre som gjør det samme. Skal bygge i min E36-sedan nå og hvis noen har bilder av sine bassløsninger i den bilen,fint om de legger ut bilder og erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Tror det ville ha fungert bra slik jeg har gjort det i E36 siden de er nesten like tette som E30'n er, for spilte veldig bra med meg isåfall. Jeg har prøvd mange andre løsninger før, og fant ut att dette var den beste, men Båndpass fungerer jo selvfølgelig bedre, men tar så veldig stor plass Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Da har jeg hentet meg ny dør Den var da seff Hvit men den var helt fri for rust. (Men har da ingenting å si da døren skal lakkes uansett ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Da er døra på bilen Nesten som bilen begynner å ligne på BMW logoen Noen Bilder: (Kommer bedre i morgen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Da har jeg bygd meg ny hatthylle med utgangspungt i den gamle: Ble endel bedre en den gamle . Skal settes inn i bilen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Nei lite framganng pga venter på varer , men hyver opp noen bilder av motoren Det som skal gjøres med motor\Motor rom er: -Stabstag skal på -Konfilter -Og når jeg får råd og tid skal det turbo inn, men koster penger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 du er flink med oppdateringer ja begynner i ligne noe nå... du bugman: jeg har en kasse til e-36 sedan...2 x 12" med vinkelen sånn at bassene står bak men du kan få opp reservehjulet sorry OT btw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå