Endre87 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 ja en dtm potte blir sikkert fint.. har fått simons med doble 2.5" som kommer skrått ut. ganske likt orginal til 325. synest det er ganske fint. og sølv gitter. eller noe slikt Blir sikkert bra det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 Blir sikkert dette sidesjørtet fra Bayton (Dårlig bilde men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Blir veldig bra dette, stå på! Ha et godt nyttår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Blir sikkert bra når den blir lakkert får jeg håpe , bilen blir sendt til lakering nå snart. Skal avtale tid i morgen. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 Da har jeg kjøpt meg Skin Interiør Skal trekke Sport Stolene mine i Skin til sommern, men skal bruke disse til da Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 Bestilte også nye deler til BWM'n fra koed.dk i dag Handleliste: - Hekksjørt E46 M3 Look - Sjerm Venstre Side ( Byttes pga er ikke orginal sjerm så passer over hode ikke ) -Ny Front Plate Facelift (Byttes pga. bøyde fester og bulk forran olje kjøler ) Vinge og Sidesjørt blir lakkert til sommern, har ikke råd til å handle nå . Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Bilder av gulvteppe som skal inn: Må ha vert en ganske tett bil, for teppet er så godt som nytt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 se her ja, her skjer det ting! blir artig å se resultatet den hekken, passer den prefacelift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Passer den ja, skrur den bare fast i den miterste delen av støtfangeren bak, ser bilder av den på forje side på prefacelift tror jeg . Bilen blir sendt på lakering til etter neste helg, så da blir det en del ting gjort: -Bytte kanaler på begge sider -Bytte Hjulbue høyre bak -Og mye anet div . Så blir vel uten bil en 3 uker elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 -Bytte kanaler på begge sider -Bytte Hjulbue høyre bak quote] Skal du gjøre dette sjøl, eller sette det bort? Holder nemlig på med et lignende prosjekt som deg, og skal bytte kanaler, hjulbuer bak og bakplate. Sjøl skal jeg sette det bort, men lurer på hvor lang tid en sånn jobb tar sånn ca? Forøvrig artig å lese om prosjektet ditt, siden mitt prosjekt blir mye det samme som ditt. Uten at jeg skal røpe for mye enda. Skal legge ut en prosjekttråd sjøl når jeg kommer skikkelig i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nei, skal få han som lakerer bilen til å gjøre det, da han er mye bedre en meg til å sveise og vil få det mye finere gjort . Han sa att det kom til å ta ca. 3 uker, og da blir det gjort: -Bytte av kanaler -Bytte av sjerm -Nedpussing av hele bilen -Fixing av takluke lekker pga litt rust -Fixing av list kant, der pakningen til bagarsjerommet er. -Lakkering Og mye anet div. Det han sa var att kanalene var ikke så vanskelige å bytte men var verre med sjermen på grunn av att det er litt med det å få den heilt bein og jamn med karosseriet. Så jeg har ikke sett meg mål på det selv nei, da jeg ikke har noe egnet plass å holde på med slikt . Men han skal ta blider av det han gjør når han holder på, så da setter jeg de sikkert opp om en 3 ukers tid. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Skal gjøre ferdig anlegget denne uka, har blitt lite gjort den siste tiden p.g.a dårlig vær :\. Men skal gjøre det ferdig før bilen sendes til lakkering , så det er bare å sette inn når bilen kommer tilbake . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Da har jeg tatt ut gulvmatta i bilen og ble posetiv overasket , trodde det skulle vere noen rust hull men var bare rust som kan pusses ned. Så da blir det nåkk en runde med vinkelsliper og techtyl i morgen. Bilder kommer i kveld en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja, her er jo noen bilder av dørkenen i bilen, tar bilder i morgen når jeg har pusset ned rusten og techtylert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Tok sin tid, men her er da ett bilde av fargen som skal på bilen Den heter Techno Violett, men blir ikke helt lik på min bil, for skal ha den litt mørkere og en del effekter i den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå