Bimmerlars Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 http://img183.imageshack.us/img183/2006 ... tusze2.jpg Hva er detta forno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 det er den nye månebilen apollo xx skal ha med seg vel! bare en E36 som er modda i PS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Ikke at jeg har noe greie på det, men denne har vel vært gjennom en photoshopping . Forvokst M3 fanger foran?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Skulle likt å se lystgass så klart opp av panseret i den farten i virkeligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Dette ser man er omtrent 99% photoshop på en sikkert ganske standard M-tech stylet E36. Fint ble det heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Orginalt panser, så kunne denne kanskje vært litt rå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Uansett om stylingen passer eller ikke så synes jeg det var en rimelig bra modd jeg da. Teknisk sett i allefall. Jeg har sett værre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Er vel photoshop..men jeg syns den var litt kul:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Bra gjort. Hadde vært moro å se originalbildet. Tviler på at det er noen norsk bil. Er nok amerikansk. Vi har ikke slike røde kanter langs veiene her til lands, og skiltet i vinduet er fra California. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Har sett verre faktisk.. Men blir litt for mye av alt. Hadde vært artig og sett i virkeligheten den skapelsen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Voksen den der! Litt for mye av alt. Men tonet enkelte ting ned, så kunne den faktisk blitt litt tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Var jo en veldi bra mod da. Om bilen ble pen eller ikke, er jo en vurderingssak for vær enkelt. Men Selve Photoshop modden var bra utført, ikke så mye å sette fingeren på her, uten om KANSKJE spissinga på dekket bak, følte ikke det passet helt inn i bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Denne er norsk og går i Åseral/Hægebostad distriktet.Har vært på rånetreff.SPREK som fan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Legg merke til den perfekt tilpassede fangeren. Har nok bommet litt med avstanden der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 kul 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå