Gå til innhold

Smp ang gassen

Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

Spesielt når bilen min er kald (e30) og jeg smeller gassen i bånn og slipper fort igjen (når bilen står i fri eller med clutchen inne) så kveler bilen sin nesten. Den kveler seg aldri men det er like før. Er veldig irriterende ved bakkestart feks! Noen som vet hva det er, og hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo merkelig ut......ved bakkestart så slipp heller clutchen til bilen holder seg og så gass gradvis mens du slipper helt......er vel litt sunnere for drivverk osv. også......men motoren skal jo ikke kvele seg likevel....

Hvor sakte må du trykke inn gassen for at motoren skal få turtall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja pleier å henge litt på clutchen men det sliter vel litt mye etterhvert kanskje?

Litt vanskelig å si hvor sakte jeg må trykke den inn, men blir sånn ca som om man begynner å starte på rett vei da går det helt fint.

Det skjer bare når jeg gir gass veldig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er k&n ja, kan prøve å teste med org. boksen. Det kan høres ut som om det kommer fra undersiden på vestresiden så det er sikkert der bensinpumpa sitter hvis du mener det. Bare lurte på hva som var under det lokket på baksete.

Jeg tror det enten er bensinpumpa eller at grenrøret ikke er skrudd fast skikkelig eller at det er noen lekasjer i eksosanlegget. Hvis noen andre har flere tips så tar jeg gjere de imot! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...