Hr.smith Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Spesielt når bilen min er kald (e30) og jeg smeller gassen i bånn og slipper fort igjen (når bilen står i fri eller med clutchen inne) så kveler bilen sin nesten. Den kveler seg aldri men det er like før. Er veldig irriterende ved bakkestart feks! Noen som vet hva det er, og hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 ingen som vet hva dette kommer av?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Hørtes jo merkelig ut......ved bakkestart så slipp heller clutchen til bilen holder seg og så gass gradvis mens du slipper helt......er vel litt sunnere for drivverk osv. også......men motoren skal jo ikke kvele seg likevel.... Hvor sakte må du trykke inn gassen for at motoren skal få turtall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Ja pleier å henge litt på clutchen men det sliter vel litt mye etterhvert kanskje? Litt vanskelig å si hvor sakte jeg må trykke den inn, men blir sånn ca som om man begynner å starte på rett vei da går det helt fint. Det skjer bare når jeg gir gass veldig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 kan dette komme av at kanskje grenrøret ikke er skrudd til skikkelig? Hører også høye lyder fra bensinpumpa av og til, er den gåen da? Hvor ligger den på e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 kan dette komme av at kanskje grenrøret ikke er skrudd til skikkelig?Hører også høye lyder fra bensinpumpa av og til, er den gåen da? Hvor ligger den på e30? Pumpa ligger omtrent under venstre bakdør ved kanalen omtrent. Tror de alltid lager lyder på e-30 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 ok, hva er det ligger under baksete på venstre side da? Hvis du kikker bakover i bilen? Er et svart lokk som er skrudd fast med 4 skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Er det åpent k&n filter på den? Da går det jo an å prøve å sitte på det originale... Er ikke sikkert det er dette men det går jo an å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 ok, hva er det ligger under baksete på venstre side da? Hvis du kikker bakover i bilen? Er et svart lokk som er skrudd fast med 4 skruer OK, kansje det er sånn på senere modeller. Jeg har en 83 modell, der ligger den under ve bakdør under kanalen og suser bestandig, spesiellt når det er varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Er k&n ja, kan prøve å teste med org. boksen. Det kan høres ut som om det kommer fra undersiden på vestresiden så det er sikkert der bensinpumpa sitter hvis du mener det. Bare lurte på hva som var under det lokket på baksete. Jeg tror det enten er bensinpumpa eller at grenrøret ikke er skrudd fast skikkelig eller at det er noen lekasjer i eksosanlegget. Hvis noen andre har flere tips så tar jeg gjere de imot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå