-Roger- Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Kjøpte meg en 85 e30 325 for en liten stund siden! Nå har jeg funnet en annen bil som jeg heller vil ha og selger derfor denne! Det er en del ventiltikking og noen andre lyder som kan være veivlagre... (Har ikke sjekket det ut, og jeg har ikke så peiling at jeg vet hvordan det høres ut når veivlagerne er gåen. Så det er ikke sikkert) * Godkjent til mars 07 * gode piggdekk på stålfelger. * godkjent senket * sperr på bakaksel * 2 dørs og takluke Bilen er ikke strøken men kan helt sikkert bli bra bil igjen for den som kan skru litt! Evnt vinterbil/sladdebil i vinter har ikke bilder av bilen enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Bilder bilder bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Har du eit tlf nr som jeg kan nå deg på ? Er på desperat jakt etter eit nytt prosjekt da jeg net solgte gullet mit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 92661952 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Bilder bilder bilder!! Har ikke tatt noen bilder av bilen og nå er det så mørkt og mye regn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 hvor ligger lindås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 lindås: http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... r&google=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 litt utenfor bergen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skorpion Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Tilstanden på karosseriet? Rust på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Det er noe rust dessverre... men tror ikke det er verre enn at det går an å fikse! En annen ting jeg kom på er at motoren til vindusviskerne er dårlig... De går tregt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skorpion Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 kor på bilen er rusten? har du ett regnr på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Under batteri bak, kanaler tror jeg, men de er godt tectylerte. og et hull over traversen på ene siden bak... (kan selvfølgelig være andre plasser også) un 14593 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Men hadde bilen vært strøken hadde jeg forlanget mer for den Er jo åpen for bud også da! Må helst kvitte meg med den fort hvis jeg skal få den andre bilen... Hvis veivlagre er gåen kan jeg gå litt ned i pris og så selger en kompis av meg en m20b25! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skorpion Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 har du tilgang til en løftebukk/grav så det går ann og få sett den litt under? kunne tenkt og sett litt nærmere på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg