Jonte Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Det er ikke så mye dagslys her i Nord på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Pen bil. Herlig interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 hehe jeg ble stoppet av politiet når jeg hadde orange lys i blinklysene.. uheldigvis var også biltilsynet der så jeg måtte inn til visning fordi de ikke trodde jeg kom til å ordne opp.. men sånne orange lys der er vanlig her i usa på e36 og det er det på e46 osv også.. det ser driiiit kult ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hehe, vinter edition hele året den bilen din da...samme dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Har helt nye sommerdekk liggende til den jeg, må bare få felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bæver Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Ah.. takk Chrzz! Har bare lyst til å prøve det ut for å se Du kan enten sette i en dobbelpære (5W/21W) vanlig oppkobbel Eller du kan sette i en ekstra pære (5W) med egen pæreholder (ofte enklere). Strømmen kobler du rett på parklysledningene. Tar du dge jobben med å bruke relèer kan du få kongelys (slik at "sklilysa" slår seg av mellom hvert blink). Ha tunga rett i munnen. Det e rikke noe problem å bli stoppa med slike. Får kun beskjed om å fjerne dem (stort sett) - ha gjerne en liten bryter under panseret eller strekk en ledning til dashen og ha bryter der. Da rekker du å slå dem av hvis du ser snuten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå