javewl Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Jeg lurer på hvilke felger som passer til denne bilen. Syns AC felgene e bra, men passer de en rød bil? Noen så har erfaringer med felger på røde biler? Har du noen til salgs, gi meg en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Har 17" til salgs! Se signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Sommer eller vinter? Jeg er forresten på jakt etter begge deler Stand på dekk og felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 jeg har kjøpt meg rød e36 coupe nå! eller te helga da. så dette vil å ha noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Ingen felger passer bedre på en e36 enn de hvite Ellingsen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Ærlig talt gutter, hva er det som ikke kler en rød E-36 Coupè? (Alt kler den smukke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Sommer eller vinter?Jeg er forresten på jakt etter begge deler Stand på dekk og felger? her er link http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33641 Står alt om felgene i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Har 17" M3 replika felger til salgs... Her er link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33926 Mvh Kristian08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 ACS både den med 5 tykke eiker og den med "stjerna" er pent. Alpinafelgere er jo også gull. e46 m3 type felger er også ganske pent. Hartge Classic felgene er det også en her inne som har på en svart e36, og det ser også veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå