c_ellef Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Er det noen som vet om en bra innendørs selvvaskehall ved Ensjø i Oslo? Har bilen min i et garasjeanlegg der borte og har tenkt å polere den til lørdag. Men da må jeg et sted og vaske bilen grundig først. Vil helst kjøre kortest mulig før jeg er tilbake i garasjen. Har parkering i nærheten av t-banestasjonen på Ensjø. Har bare bodd i Oslo i noen måneder, så jeg er ikke så kjent enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 ensjø bilpleie vasker bilen din for 100 spenn... funker greit vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 i kjelleren på økernsentret.... selvvask... HØYTtrykkspyler.. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 ensjø bilpleie vasker bilen din for 100 spenn... funker greit vel ? hvis du ikke er glad i bilen din er det sikkert greit å la noen vaske den for en hundrings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 i kjelleren på økernsentret.... selvvask... HØYTtrykkspyler.. ... Var i kjelleren på Økernsenteret i dag. BESTE selvvaskanlegg jeg har brukt til nå. Kongetrykk i høytrykken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 ensjø bilpleie vasker bilen din for 100 spenn... funker greit vel ? hvis du ikke er glad i bilen din er det sikkert greit å la noen vaske den for en hundrings. Tenkte jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 i kjelleren på økernsentret.... selvvask... HØYTtrykkspyler.. ... Var i kjelleren på Økernsenteret i dag. BESTE selvvaskanlegg jeg har brukt til nå. Kongetrykk i høytrykken Er det også mulig å bruke medbrakt bøtte og svamp der? Har vært innom en del selvvaskanlegg der man ikke får lov å bruke denslags. Skjønner det tar mer tid per bil, men jeg vil helst avfette, spyle og så gnukke litt med svampen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Det står et stort skilt på veggen der hvor det står alt som ikke er lov.. ikke svamp, ikke andre kjemikalier enn i anlegget, ikke tørke bilen i vaskebåsen... osv... ikke lov til ditt og ikke lov til datt. Hvis det ikke er stor pågang der så forstår jeg ikke problemet. Jeg pleier å dra litt seint på kvelden når det er lite folk. Tar med en bøtte, avfetting, såpe, svamp og en 10-litersdunk med vann (jeg har ikke funnet noen kran der). Jeg har ikke blitt tilsnakket enda iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå