Ca///e Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Sånne regnestykker er rett og slett gråten å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Sånne regnestykker er rett og slett gråten å se på 307.000,- for en Z4 M coupe. Flytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Nå ble jeg keen på å fullføre master'n i statene gitt. Men men, det har sine fordeler også ved å bo i Norge da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Nå ble jeg keen på å fullføre master'n i statene gitt. Men men, det har sine fordeler også ved å bo i Norge da. Hvilke fordeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Norge er bra det da, -billig bensin -billig røyk -billig sprit -billige biler Hva mer trenger man? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Billig for en grei enebolig i Oslo om dagen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Nå ble jeg keen på å fullføre master'n i statene gitt. Men men, det har sine fordeler også ved å bo i Norge da. Hvilke fordeler? Norge er jo først og fremst en av de fremste velferdsstatene i verden. Vi lever i et relativt fredlig samfunn. Ganske lav arbeidsledighet. Dette var noe. Også er det som E46Hazey sier: billig bensin, sprit, biler og lite avgifter generellt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Ein positiv ting med norge er jo nettopp det at det er så dyrt... Du trenge ikkje å tenke på ka du skal bruke sparepengene dine på, for du har ikkje noko sparepeng... HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå