niklas77 Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Noen som har ett seriøst og ikke for dyrt verksted å anbefale i Bergen til BMW ? Tenker da til vanlig service og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Noen som har ett seriøst og ikke for dyrt verksted å anbefale i Bergen til BMW ?Tenker da til vanlig service og slikt... Eidsvåg auto (har fått mye skryt for både arbeid og pris), Beredt Automester på storetveit (kjenner dem og går der selv, og er veldig fornøyd) Auto23 (kjenner ikke til dem noe særlig... Bare hørt litt om dem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMVW Daniel Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 e en kar i fabrikkgaten som har meget bra peiling.. mb auto bruker han og e vell ikkje så magne med flere tyske biler enn de.. har selv ringt å spurt om tips der selv og de svarer på sekundet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 e en kar i fabrikkgaten som har meget bra peiling.. mb auto bruker han og e vell ikkje så magne med flere tyske biler enn de.. har selv ringt å spurt om tips der selv og de svarer på sekundet. Ok, ja jeg har også hørt at de skal være bra, ligger visst på siden der med Dinitrol. Får sjekke det ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Snakker vi om han polakken her? Ved siden av Autoteam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Hørt snakk om en polakk som skal være en løve på BMW. Har selv kjøpt bilen hos MB auto. Ikke noe erfaring med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Snakker vi om han polakken her? Ved siden av Autoteam? Jeg sjekket på gulesider nå, er en som heter "Bilreperasjoner AS", men de ligger i bygget ved siden av.. Er det et annet verksted eller er det polakken ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Polakken, driver Bilreperasjoner ja. Fabrikkgaten 8A fant jeg ut nå. Det var der jeg fikset skinnsetet mitt. Bergen vinyl service og Ellas stue og Bilreperasjoner driver fra samme lokaler etter hva jeg skjønner. Har hørt mye positivt om det stedet, men har bare egen erfaring fra det skinnsetet. Har hørt mange historier om at han bare tar en kjøretur med en BMW for deretter og fortelle hva som er galt med bilen, og så stemmer det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Polakken, driver Bilreperasjoner ja. Fabrikkgaten 8A fant jeg ut nå. Det var der jeg fikset skinnsetet mitt. Bergen vinyl service og Ellas stue og Bilreperasjoner driver fra samme lokaler etter hva jeg skjønner. Har hørt mye positivt om det stedet, men har bare egen erfaring fra det skinnsetet. Har hørt mange historier om at han bare tar en kjøretur med en BMW for deretter og fortelle hva som er galt med bilen, og så stemmer det også Var borte hos de idag, ligger ved siden av Autoteam ja. De hev bilen opp på bukken og fikk svar på diverse spørsmål, uten avtalt time, på en lørdag, det er service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Skal ta meg ein tur bort til han eg også når eg kjem tilbake til Bergen, har problem med CC-en, og vist han er så dyktig som det eg har høyrt, så skal det vel ikkje vere noko problem for han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Tar Bilreperasjoner AS lakkeringsarbeid? Har 2x2cm rustbobler i begge nederste hjørnene på førerdøren, skulle vært pusset og lakkert døren opp til listen. Noen som vet noen som kan gjøre slikt arbeid i Bergen skikklig og billigst mulig? Hva vil noe slikt koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Har bare gode erfaringer med Bilreperasjoner AS, eller Adam som han heter... Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå