wicky124 Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Så lenge folk tror at bilene våre koster en mill så får vi bare la dem tro det
oddis Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 jeg tror andreas DG er homo...alle som har homovenner er homser selv... Jeg tipper du har mange homovenner, men de er så redde for å få tunga si avskjært at de ikke tørr å innrømme det.
wicky124 Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 nææææh.....gutta er playere...rundbrennere...kjendiser på byen...and the ladies love us
Der Barockengel Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Må bare legge til en ting på topicen, selv om den er noen århundrer gammel: Har faktisk aldri blitt stoppet i min egen E39. Har hatt bilen i snart to år, og kjører over 4 mil hver dag, forbi kontroller minst hver måned, følger selvsagt alt av regler, men bilen kan nok ha visst rånepreg i følge den eldre generasjonen (lav bil, 18", svarte nyrer osv.) Er kun 20 år, og får ofte spørsmål om hvordan i helvette jeg kan ha råd til en slik "dyr og fin" bil. Faktumet er jo at denne ikke er noe dyrere enn en gjennomsnittlig nyere Toyota eller Kia for den saks skyld.. Hva i alle dager har dette med homofili og innvandring å gjøre?
Mikael-B Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Kjente jeg begynte å bli ble litt lei av all homofili praten, så skiftet emne
bmw cab Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Dette er så bullshit.Skjønner ikke engang hvorfor jeg leste gjennom hele tråden..Og jeg er utlending selv..Ikke kullsvart
Wacman Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 cappucinofarget? Det er nemlig veldig moderne ifølge kjerringas interiørblader.
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 dama sier det er kaffe latte farge som er poppis...
AndreasBr Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 jeg tror andreas DG er homo...alle som har homovenner er homser selv... Da er nok du homo du også, for du har garantert noen venner som er bi/homo som du ikke vet at er det
wicky124 Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 nei as...ingen av mine venner er i nærheten av homofili...Tror bare det er deg...som vil at flere skal bli det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå