///Magnus Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Noen som vet hvorfor E46 M3 aldri kom med facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Ikke helt,men den fikk i alle fall en liten oppgradring på baklampene i 3 mnd 2003. Fikk da også bremselys som øker i lysstryken etter hvor hardt du bremser, noe som forøvrig ikke er godkjent i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Ja, den fikk jo LED-baklampene. Er det derfor jeg aldri har sett slike adaptive bremselys da? At det rett og slett ikke finnes på biler kjøpt i Norge, pga manglende godkjenning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Stemmer nok det, er bare og kode de opp så fungerer de som tiltenkt. Men som sagt ulovlig i dette fantastiske landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Er vel noe med identiteten på M-bilene E30 M3 fikk jo heller ikke noe facelift som kom i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg har lest at det er fordi E46 facelift fikk blinklysene der M3`n har luftegjeller, og å flytte den skulle bety at BMW måtte lage en ny "unik" del til M3`n, og at linjene fra skjerm, panser og front ville blitt ødelagt av en mix av dette. Derfor har BMW valgt å ha prefacelift på M3 i fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Ikke helt,men den fikk i alle fall en liten oppgradring på baklampene i 3 mnd 2003. Fikk da også bremselys som øker i lysstryken etter hvor hardt du bremser, noe som forøvrig ikke er godkjent i norge Har aldri skjønt hensikten med bremselys som justeres etter hvor hardt du tråkker på bremsen. Ut fra mitt synspunkt er det i min interesse at bilen bak meg også blir oppmerksom og slakker av litt når jeg legger benet på bremsen. Når det gjelder frontlysene på facelift coupeen, så synes jeg helt klart pre-facelift er penere / råere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå