marius paulsen Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 noen som vet om nettbutikker i norge eller utland(som sender til norge) som selger felger med sort senter og blank kant? i størrelser 19" og oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... 18&tot=579 BigWheels sender kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Tatt ut fra tittel på annonnsen fra finn: "Originale ADR m-sport felger, like pene som ei ku i måneskinn" Spesielt.. Vet ikke hvor fin jeg synes ei ku i måneskinn er jeg men.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Haha! Det la jeg ikke merke til! Ku-felger er jo kanskje noe spesiellt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 www.felgimport.no www.styling-tech.no www.powerzone.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Bigwheels sender fraktfritt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 takker! ingen som har adresser til utenlandske firmaer som sender hit? fant jo nen felger men dem kosta jo flesk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå