Chriso Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Har gjensidige forsikring på Z3'n min, kom på 10000, jeg er 21 og har 30% bonus, pluss medlem av naf og norges bondelag som gir gode rabatter.. uansett, det jeg skulle fram til er at når jeg sjekker pris hos IF, skal de ha den nette sum av 44000!!!! Lurer på hva de tenker egentlig!! Håper INGEN kjøper en så dyr forsikring! De priser seg ut med vilje, for de er ikke interisert i å ha 20åringer med BMW som kunder. Som noen her sa, så lønner det seg dersom man er litt eldre og skal ha full pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Har du sjekket hos tennant? Bilen min står på fatters, så har vel ganske høy bonus, men jeg betaler rett under 6000 for 25 000 km i året (delkasko). Synes ikke det er så galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 BMWen på meg (19 år) med full kasko, 16000 km i året og 30% bonus: IF: 61134,- Gjensidige: 11215,- Lett valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 På denne tråden, så er det mange opplysninger om alder, biler, forsikringsselskaper, bonus og premier. Også tips for å få billigere forsikringer. Kansje greit å lese hvis man er litt i tvil, eller på jakt etter noe billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå