leonardracing Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 er det noen som har peiling hvor jeg kan få kjøpt racing dynamic deler til bmw? www.racdyn.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg vet powerzone kunne skaffe deler fra dem for mange år siden, men vet ikke om de fremdeles har kontakt med dem.. Ring å hør med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Powerzone er desverre under avvikling sies det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Prøv www.racingdynamics.com. Jeg har sedt de mail, men de svarer ikke! De selger krengningsstabilisatorer for 330xi, eneste jeg har funnet. Ellers så er hjemme siden i tyskland www.racing-dynamics.net. Er under oppbygning. Vurderer å kontakte de siden de i Italia ikke svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå