B.E.E. Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Leste en interessant DIY her på forumet om skifting av mikrofilter på E-36. Har alle E-36 mikrofilter? Hvis ja, er det forskjel på filteret fra modell til modell? Hva er egentlig hensikten til dette mikrofilteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Alle med klima/ac har i alle fall. Fjerner pollen og annen drit før luften kommer inn i kupeen. Sist jeg byttet satte jeg inn et filter med aktivt kull som også skal fjerne litt lukt iflg reklamen. Dersom du ikke bytter så har du etter en stund svært liten effekt av varmeapparatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 alle e36er med klima bruker samme pollenfilter meg bekjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rams Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 ... Dersom du ikke bytter så har du etter en stund svært liten effekt av varmeapparatet.. Det er vel ikke helt riktig? men du mister definitivt den opptørkende effekten klimaanlegget har og vinduene dine vil derfor dugge hyppigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 For to vintere siden var mitt så tett at jeg ikke greide å holde varmen inne i bilen og ruta dugget og iset igjen. Full styrke da var som den minste etter jeg byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Det er mikrofilter på de modellene uten ac også.. På min var det ikke filter, men kun to deksler som muligens skulle stoppe de største bladene. Men jeg kjøpte filter (2stk) og monterte istedet. Det er et filter på hver side av viftemotoren. Du må ta av ene viskeren og dekselet over der. Det er litt vrient å bytte, men det går til slutt.. Hvis du har ac, så må du bare skru ned hanskerommet og bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå