AndersM3 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Må skuffe alle her, nå har jeg kjøpt meg 200sx til drifting. - når det er sagt er jeg veldig spent på hvordn dette blir. Det blir morro å prøve å drifte litt ved siden av rundetid kjøringa. Har snust litt på det drift-battle greiene, ser jo morro ut. legger ved et bilde,tatt med mobil rett etter at den kom fra tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Grattis da Lov å spørre om hvor mye du måtte ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM3 Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ca 80 ooo. + moms og frakt. Men jeg skal ikke ha skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 S14a er pene biler det! Og det duger jo bra til drifting også.. kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Gratulerer, må si at det er pene biler, selv om jeg er totalt BMW frelst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Faen, nå ble jeg sykt misunnelig Gratulerer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Gratulerer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 200 sx viker å være morsomme biler med store trimmuligheter. Finnes mye bolt on deler! Ønsker deg lykke til innen driftinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Fett! De bilene der kan bli skikkelig stilige! Forventer flere bilder! (selv om det ikke er en BMW da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Grattis med bil. Så bra ut på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM3 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Må si at selve bilen, og egentlig hele drifte greia var ren impuls. Fikk en idè på fredag, og vips så sto bilen der neste fredag. Har derfor ikke helt oversikten over hva som trengs for at det skal bli en bra sladde bil. Men det største problemet er tvilsomt bilen, det er et mye større problem å meg klar til å drifte!!! Jeg legger nok ut flere bilder når jeg starter på bilen. Har jo lyst til å dele med noen, og kan liksom ikke starte på et nytt forum. For jeg er BIMMERS mann, har bare et lite sidesprang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Hiv på en sperre diff så er du i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Jaja, syns dette var trist. Men gratulerer med ny bil. Skulle gjerne ønske det var en 325 eller noe, men sikkert kult med s14 også Lykke til med Drifting karrieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Hiv på en sperre diff så er du i gang Det er vel standard på disse bilene? Gratulerer med ny lekebil, men det går ann å drifte med BMW også.. E30 med E36 M3 motor må være like gøy å drifte med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå