oddis Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Så lenge det ikke er trekt penger av kortet så er ikke bestillingen satt i gang. Du får uansett ikke pakken før du har betalt. De sender den da de har pengene på konto, slik jeg forsto på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Så lenge det ikke er trekt penger av kortet så er ikke bestillingen satt i gang. Du får uansett ikke pakken før du har betalt. De sender den da de har pengene på konto, slik jeg forsto på dem. Ved girooverføring ja. Ved netthandel, reserveres beløpet med en gang,. Faktureres når vi sender. Ivangrov: Om det ikke har blitt reservert på din konto, har nok bestillingen ikke gått gjennom. Hadde en med problemer forrige helg og, men da var pengene reservert. Fant ordren, men hadde ramla ut 3 ting. Får se på din på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ah. Takk. sender deg en epost. Er overlykkelig nå. Gleder meg til julegave fra dere. Nå er det julebord !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå