mk325i Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvis jeg skal ha m50b25 motor nedi e30'n min, åssen diff må jeg ha for at utvekslinga skal bli sånn nogenlunde riktig? Ikke noe kult å gjøre en så stor jobb så blir topfarta 180km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 smekk ned motoren du! ut fra girkassa er utvekslinga cirka lik. så toppfarta blir nåkk den samme. men forøvrig så er vel 0-180 artigare enn toppfart?? viss det går mye fortere til 180 mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 hadde 3,64 på min, runda lett 200 hvertfall så ikke tenk på det, litt høyt turtall på langkjøring men det overlever du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Har faktisk ikke sjekket blekket på diffen jeg har.. 3.76 tror jeg, ?.. klarer ikke mer enn 180-190kmt vertfall... alt avhengig av hvilke hjul jeg kjører på.. travelt på langkjøring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 jeg kommer til å gire meg i hjel med 4,10 diff og m20 girkasse. Kjempeskøy å tømme girene fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 E36 girkassen har jo 1:1 på 5 gir. E30 kassen har 1:1 på 4 gir(M3 hadde 1:1 på 5gir.) så du vil få mye turtall som du sier med original diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 noen som vet utvekslinga på ZF kassa som står på m50b25 i e34? tåler getrag 260 (m50b20) kassa 300hk? Er høyere utveksling på 260 kassa enn det er på ZF kassa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 jeg kommer til å gire meg i hjel med 4,10 diff og m20 girkasse.Kjempeskøy å tømme girene fort. dette blir drit fett. hadde 4:10 på min gamle e30 med en rimelig heftig 2,6l m20 på 220hk+. og 40% sperre. den dro 2 svarte i fjerde gir den. men rundt 3k rpm i 100km/t var litt slitsomt på lang turer med et perverst efektanlegg., kos deg masse i sommer med en morsom bil. blir litt nostalgisk når jeg tenker på den bilen. kjerringa savner den også. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 jeg kommer til å gire meg i hjel med 4,10 diff og m20 girkasse.Kjempeskøy å tømme girene fort. dette blir drit fett. hadde 4:10 på min gamle e30 med en rimelig heftig 2,6l m20 på 220hk+. og 40% sperre. den dro 2 svarte i fjerde gir den. men rundt 3k rpm i 100km/t var litt slitsomt på lang turer med et perverst efektanlegg., kos deg masse i sommer med en morsom bil. blir litt nostalgisk når jeg tenker på den bilen. kjerringa savner den også. he he 4. gir ja, det skulle vært artig å sett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 4 gir hørtes brutalt ut ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå