Gå til innhold

bilbrann

fatboy
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har vært borti at (e30) når du har hatt motorvask så går motoren på 4-5 sylindre, for så og spytte ubrennt bensin ut i eksosen og så ta fyr=( :cry: trenger og vite om det er vanlig på e30 325.

(hadde kjørt et stykke før det begynnte og brenne da) var nok det dommeste jeg har gjort :cry:

dsc00587xv2.th.jpg

var etter at brannvesen, purk, ambulanse og bilbergingen var der=/ tok to timer og få den på planet=/

dsc00584uy7.th.jpg

og her var ti minutter før=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom ikke til motoren, men midt under ved midtpotta, vet at handbrekkwirer, gearstanga å det den er festa i, og dengummiringen i bakkant som holder den fast, dørkmatter, opphengslager og eksos, snuten tok bilen så har ikke fått sjekka noe mer=/ men lurte på om d var noe som kan være vanlig på e30 eller om det er folk som har opplevd det=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pga at siden det var en bilbrann/brann som var ringt inn til brannvesenet så måtte dem ha bilen for og etterforske hva som var sjedd, er jo teit det, med tanke på at jeg slukka brannen før brannvesenet hadde kommet og at d ikke var skader på noe/noen annen enn bilen=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja men det som var surt var at jeg akkurat hadde brukt fire timer på og vaske bilen og shine den og rensa hele dørken på bilen og nå stinker det svidd og masse brannslukkningspulver i hele forbanna bilen=/ grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr skal aldri ta motorvask igjenn=/ ska heller bruke klut og tannbørste neste gang=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan trøste deg med att du er ikke alene om fenomenet med att en m20 ikke går riktig etter motorvask..

Som du kanskje vet så sitter pluggene dine ganske utsatt til, og oppi der samler det seg fullt av vann som resulterer i overslag til jord. (ingen gnist på sylindrene det skjer på med andre ord, derav uforbrent bensin i potta)

Kan også være fordeleren din, men holder en stor tro på det jeg nevnte over her.. Må nesten bare ta en blåsepistol og blåse vannet ut av hullene skal det bli tørt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...