Gå til innhold

Lurer på å kjøpe E30 318i "m3" Touring.

Lars89
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært å sett på en 1990 318i Touring med m3 bredding, interiør(svart skinn) og understell (alt originalt). Har også 9" Borbet-felger.

Den ble vistnok påkosta 60 lapper for 2 år siden. Bilens tilstand i dag må betegnes som sliten da den har både rust, hull og sparkel. Bilen har for øyeblikket ikke skilter av uviss årsak (skal sjekkes ut) og må igjennom EU-kontroll før man kan få på skilter igjen. Ser ikke noe av det som noe problem da jeg går på bilfag. Bilen skal evt.pusses opp til jeg blir 18 (1 år til).

Selgeren (samme fyr som leide bil til NOKAS-ranet) vil ha 20 000 for den noe jeg synes er noe stivt. Noen synspunkter på bilen?

Skal prøve å skaffe bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå koster nok MYE mer enn 20tusen. Er svensk, M3 motor osv. Hadde den kostet 20tusen skulle jeg personlig dratt den hjem etter ballene.

OT: Den har en M30B35 motor med H35 specs. Ingen M3 motor. Denne er forøvrig bygget av en tysker (har en svær artikkel av den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å sett på en 1990 318i Touring med m3 bredding, interiør(svart skinn) og understell (alt originalt). Har også 9" Borbet-felger.

Den ble vistnok påkosta 60 lapper for 2 år siden. Bilens tilstand i dag må betegnes som sliten da den har både rust, hull og sparkel. Bilen har for øyeblikket ikke skilter av uviss årsak (skal sjekkes ut) og må igjennom EU-kontroll før man kan få på skilter igjen. Ser ikke noe av det som noe problem da jeg går på bilfag. Bilen skal evt.pusses opp til jeg blir 18 (1 år til).

Selgeren (samme fyr som leide bil til NOKAS-ranet) vil ha 20 000 for den noe jeg synes er noe stivt. Noen synspunkter på bilen?

Skal prøve å skaffe bilder.

Er den hvit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...