Lars89 Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Har vært å sett på en 1990 318i Touring med m3 bredding, interiør(svart skinn) og understell (alt originalt). Har også 9" Borbet-felger. Den ble vistnok påkosta 60 lapper for 2 år siden. Bilens tilstand i dag må betegnes som sliten da den har både rust, hull og sparkel. Bilen har for øyeblikket ikke skilter av uviss årsak (skal sjekkes ut) og må igjennom EU-kontroll før man kan få på skilter igjen. Ser ikke noe av det som noe problem da jeg går på bilfag. Bilen skal evt.pusses opp til jeg blir 18 (1 år til). Selgeren (samme fyr som leide bil til NOKAS-ranet) vil ha 20 000 for den noe jeg synes er noe stivt. Noen synspunkter på bilen? Skal prøve å skaffe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 høres jo fett ut.. bilder sier mer enn 1000 ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Denne har jeg bilder av. Skal se om jeg finner. Edit: Av 3000bilbilder ble ikke det helt enkelt... Men kan gi deg litt motivasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Den blå der var faenme GROM tøff!! Er det den du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Den blå koster nok MYE mer enn 20tusen. Er svensk, M3 motor osv. Hadde den kostet 20tusen skulle jeg personlig dratt den hjem etter ballene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Den blå koster nok MYE mer enn 20tusen. Er svensk, M3 motor osv. Hadde den kostet 20tusen skulle jeg personlig dratt den hjem etter ballene. OT: Den har en M30B35 motor med H35 specs. Ingen M3 motor. Denne er forøvrig bygget av en tysker (har en svær artikkel av den). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Okey. Beklager feil info. Men var sikker på at dette var en "m3" fra sverige. Mulig det var fordi jeg fannt den på PurePf. Men det vi alle er enig i, er at at den er GJENOMFØRT. Spesialsydd interiør osv. God kveld;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Har vært å sett på en 1990 318i Touring med m3 bredding, interiør(svart skinn) og understell (alt originalt). Har også 9" Borbet-felger. Den ble vistnok påkosta 60 lapper for 2 år siden. Bilens tilstand i dag må betegnes som sliten da den har både rust, hull og sparkel. Bilen har for øyeblikket ikke skilter av uviss årsak (skal sjekkes ut) og må igjennom EU-kontroll før man kan få på skilter igjen. Ser ikke noe av det som noe problem da jeg går på bilfag. Bilen skal evt.pusses opp til jeg blir 18 (1 år til). Selgeren (samme fyr som leide bil til NOKAS-ranet) vil ha 20 000 for den noe jeg synes er noe stivt. Noen synspunkter på bilen? Skal prøve å skaffe bilder. Er den hvit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Er den hvit? Skulle selvfølgelig skrevet det i begynnelsen. Nei, den er ikke hvit. Den er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Er ikke det den som lå på autodb? Som er importbil hvor avgiftene ikke var betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Er ikke det den som lå på autodb? Som er importbil hvor avgiftene ikke var betalt? Nei. Bilen har tidligere vært registrert i Norge under PX 34545. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Denne du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Denne du tenker på? Jøss! Der har du jo skiten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 jepp Ser litt sliten ut. Men litt pene felger og polering så er du langt på vei ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Vet du noe om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå