wheelman Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 selger min sony ericsson, grunnet at jeg fikk arbeids tlf med binding fra jobb:) mobilen er brukt i ca 1mnd, og har ingen riper på displayet. som ny. ligger i orginal embalasje med alt tilbehør. 1500,- / bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Binding på denne? Ellerer den åpen foa alle operatører? Er den åpen, gir jeg deg ett bud på 1200.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Dersom den er uten operatørlås, og kvittering medfølger , byr jeg 1500kr Edit; du skriver at det er ingen riper i displayet.. hvordan er det med resten av telefonen, dersom den ikke er særlig pen ellers, står ikke mitt bud ved lag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Kan gjerne kjøpe telefonen din for 1600 kr, visst den er i god stand, altså ingen riper eller noe på telefonen, at den fungerer som den skal, alt som følgte med telefon i original innpakning følger med og at den selfølgelig ikkje er bundet opp mot noe annet abb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 det er ikke lov å operatørlåse tlf lengre, så viss den er det, noe jeg er usikker på, så er det bare og få operatørlås koden. ser du nøye på tlf, så har den jo selvfølgelig "bruks" riper... men ser ny ut ja! skal litt til og ikke ha NOEN for for riper på den... uansett! dette er så sykt billig, at viss det skulle bekymre deg så ville jeg heller ha kjøpt en som koster tusen kroner mer, som disse ligger på brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Greit Jeg har "brent" meg før på å ikke spørre om det skjønner du, så ville bare være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 hehe skjønner:) er jo mange luringer der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg byr 1500! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 1500 er høyeste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 oki..men alt som følgte med telefonen når du kjøpte den følger altså med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 hva følger med sånn egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 hvor lenge vil denne budrunden holde på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 mange ganger må jeg si det :/ i orginal embalasje, ALT tilbehør medfølger! lader, datakabel, manualer, drivere, bærerem osv osv... så fort noen gir meg et bud jeg syns er ok:) må ha pengene innen onsdag! så frem til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanos Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Følger det med kvittering? Garanti?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 det er ikke lov å operatørlåse tlf lengre, så viss den er det, noe jeg er usikker på, så er det bare og få operatørlås koden.ser du nøye på tlf, så har den jo selvfølgelig "bruks" riper... men ser ny ut ja! skal litt til og ikke ha NOEN for for riper på den... uansett! dette er så sykt billig, at viss det skulle bekymre deg så ville jeg heller ha kjøpt en som koster tusen kroner mer, som disse ligger på brukt... Hvor har du det fra at det ikke er lov? Alle gjør jo dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå