Gå til innhold

e30 336 selges


bmp3
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

du må no vite hva du vill ha for den da? kan hjelpe deg.. jeg tar den for 10k..hehe.. men ser du for deg 60k eller over 100k liksom?

Jeg tar den for 20 000 :)

hehe du gjør det ja.. hadde ikke sett for meg noe egentlig men rundt 80-90 eller noe kanskje..

har sett noen som ikke ser ut i måneskin til rundt 80 med m535 motor i,vis forskjell dem to motora å drivlinjene der å spesielt i pris..

eneste som er dumt er at jeg ikke gidder å godkjenne den med den motoren..

men det er jo bare å tute å kjøre med min for nå er den ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 000 var vel litt mye? Man får jo komplett m5 til 30 - 40 000 i sverige og tyskland. :)

Skrevet: Fre Des 08, 2006 13:16 Tittel: m5 motor = 30+-

--------------------------------------------------------------------------------

Syns det var en her som sa de m5 motorene ikke lå til

rundt 30 jeg?!?

sjekk linken gutt..

1989 BMW M5 Motor

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... 3&username

mulig den koster det i kjære utland.. men for at motoren min sånn egentlig skulle bli lovlig måtte den jo tolles uansett.. så da er vi like langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 000 var vel litt mye? Man får jo komplett m5 til 30 - 40 000 i sverige og tyskland. :)

Skrevet: Fre Des 08, 2006 13:16 Tittel: m5 motor = 30+-

--------------------------------------------------------------------------------

Syns det var en her som sa de m5 motorene ikke lå til

rundt 30 jeg?!?

sjekk linken gutt..

1989 BMW M5 Motor

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... 3&username

mulig den koster det i kjære utland.. men for at motoren min sånn egentlig skulle bli lovlig måtte den jo tolles uansett.. så da er vi like langt..

Det kan godt være noen legger dem ut til rundt 30 000.. Det var bare litt dyrt syns jeg. Hvis man kan få inn en komplett m5 til 3000-4000 eur, så har man jo komplett m5 innredning også man kan selge. ser jo at koed annonserer komplett innredning til 12 000 feks. Og ikke minst resten av bilen :) Men det kommer jo ann på hvor mye man gidder og stresse med det så klart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...