Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlige skinn seter til e38/e39 selges. Bare framstoler. Dem er 100% strøkene. Fint om du har e39 varebil og er lei av stoff seter.

Setter eventuelt start pris på 3500kr. Er med varme.

Bilde_167.jpg

Skrevet
Det der er ikke comfortseter, men vanlig standard stoler. Komfortstolene fins kun som elektriske

Okei. My bad. Rettet til "vanlige" nå. :)

Skrevet

Tviler jeg på. Dem hører jo til e38 og e39. Og på dem så er det jo midtarmlene utenom. Så det går nok ikke uten modifikasjon.

Skrevet
Det der er ikke comfortseter, men vanlig standard stoler. Komfortstolene fins kun som elektriske :)

har manuelle seter i min E39.. men er korsryggstøtte på denne, er en rund knapp med 4 fungsjoner. Trodde dette va comfortseter?

Skrevet
Det der er ikke comfortseter, men vanlig standard stoler. Komfortstolene fins kun som elektriske :)

har manuelle seter i min E39.. men er korsryggstøtte på denne, er en rund knapp med 4 fungsjoner. Trodde dette va comfortseter?

Sorry for OT

det er vel for å fylle luft. Komfortstolene har "vipp" på øverste del av seteryggen. De har også andre nakkestøtter..De går mer i ett med seteryggen.

1_1976883443.jpg

Skrevet

det er vel for å fylle luft. Komfortstolene har "vipp" på øverste del av seteryggen.

ok, er for luftfylling ja.. lærte noe nytt i dag åsså. har ikke sett E39 med "vippe" seter ;)

Skrevet

Vil da tro det. Må kanskje litt modifikasjoner til men. kan måle hvor bredt det er mellom skinnene etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...