Ole-P Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 tilstand på frontplata? relativt bra. faktisk til å være gratis så er den helt fenomenal super.
Ole-P Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 fortsatt det som står på listen igjen
Ole-P Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 da er listen oppdatert så bare å skrike ut hvis du vill ha noe på listen
tore_veland Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 hei jeg er intressert i vingen på baklokket. Men problemet er at jeg bor i bergen. Overfører gjerne penger på forskudd på frakten hvis du gidder. Mvh en med bmw uten vinge
Kjetil!! Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Er int. i ledningsnettet hvis det er komplett med sikringsboks og ikke klippet opp noen plass Modell er dette fra??
Gjest Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Er int. i ledningsnettet hvis det er komplett med sikringsboks og ikke klippet opp noen plass Modell er dette fra?? Tror du må se på datoen på denne posten;) Kan hende du er så heldig at han har det enda. hehe
Kjetil!! Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Jeg la merke til datoen litt i ettertid kan du si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå