Gjest Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 har en komplett sentrallås fra e30 90 mod 2 dørs, og allt av abs deler. pluss masse masse deler.. selv trenger jeg den bryter i døra til å justere el speila med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 har du servo til e30? trenger ikke pumpa, da jeg skal ha i m50b25 motor og har på den vet du om brytern til speila passer fra e34? tror det, og det har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 kan Abs kobles/settes på kordan som helst E30? må man ikke ha følere på vært hjul sånn trigge hul på vart hjul nav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 om du selger sentrallåsreleet løst tar jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 relèet får du for 550(ikke intr i å selge løst). koster foresten 1200 på gs.. hele sentrallåsen går for 800. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 du må ha fjærbein og bære armer som det er hull til abs og hjullager til abs, ellers har jeg resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå