Laff1 Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Noen som har erfaring med bensinpumpe som ikke går? Hva er det som styrer om den skal gå eller ikke? trykk? Luftmengdemåleren? Er der en relee som kan være ødelagt? Har en BMW E30 1987 320i
-Roger- Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Ja det er et bensinpumperele.... Fremme, til venstre i motorrommet! skal stå benzinpumpenrelais eller noe sånt på det!
øge Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 ja, min går ikke, den får ikke strøm!! er ikke strøm i sikringsboksen til sikringen til pumpa
bård Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 prøv å bytt releet som sitter v luftfilterboksen, funker ikke det har jeg en lite brukt pumpe til deg. lykke til
øge Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 kan d være releet som gjør at d ikke er strøm til sikringen og deretter til pumpa???
Laff1 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 prøv å bytt releet som sitter v luftfilterboksen, funker ikke det har jeg en lite brukt pumpe til deg.lykke til Skal prøve å se om releet er gåent! Tenkte å koble en ledning rett fra batteriet og på bensinpumpen, for fungerer det da, så må det vel være releet? Hvor mye skal du ha for bensinpumpen? den er jeg interresert i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå