bad_ip Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 kjøpte meg noen 18" m5 kopi felger hos ci service. Og de får faen ikke til å avbalansere disse felgene skikkelig. først byttet de dekk. funket ikke. så felgene og dekk. funket ikke. de sier det er noe gale med bilen. jeg hadde den da på verksted for å ta hjulstilling. ingenting var gale, var fin og stram. skal sies at dekkene er av typen nankang ( skal visst være dårlige greier har eg hørt). så no gidder eg ikke mer. kjører opp der i nærmeste framtid og forlanger penger tilbake. det skal vel gå fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Det er vel 14dagers angrerett og hvist varen ikke fungerer skikkelig, så tror jeg at det skal gå bra å få pengene tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 ja håper no det. har gått mer enn 14 dager siden jeg kjøpte felgene... men sist de prøvde å fikse problemet var i forrige uke. de hadde glemt å sette på sentreringsringer!!! noe jeg spurte de om for noen uker tilbake. då sa de: ja det er sentreringsringer på selfølgelig. men før sentreringsringene satt på ristet det i 80. no med de på rister de i overkant av 120. irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Vil tro du har reklamasjonsrett og, så du får nok sikkert pengene tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå