D.Toft Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 selger min e30 motor, komplett med kasse og mellomaksling og ledningsnett med hjerne. uten viskos viften. kmstand ca 297tusen. vet ikke så mye om den, da den står i min nyinnkjøpte prosjektbil. motor kan høres i bil.. (bil ikke kjørbar) bruker ikke vann eller olje ble eg fortalt. kjørte den fra notodden og til bergen uten problemer. mener regreim er nett byttet.. pris: bud hentes i bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 kan byttes i e30 2dørs deler motor er 86 modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Har du et nr jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 ikke solgt, dynamo er plukket av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalokoey Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 hei solgt motor pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Hvor mye for ledningsnettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 står enda. selges helst hel.. men kan deles opp om eg vet at motor blir hentet uten elnett.. selger helst komplett.. kan jo hende noen er lei sin 4`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 da er motor og gir ute, ligger på en pall.. og fortsatt ingen som har hentet den.. billig.. med eksos som er nesten ny, mellomaksling og elnett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 ikke solgt, mangler dynamo og starter. viskosviften står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå