TomasK Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Noen som har erfaringen anngående bestilling fra powerzone? Har bestillt front og bakfanger for ENDEL uker siden.. Ingen informasjon der jeg kan se hvor pakker befinner seg eller.no Begynner og lure på om jeg får de i det hele tatt. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Ikke nødvendig å bruke tid på dem. Får som regel ikke varene uansett. Dvs dem ringte meg engang 5mnd etter jeg hadde bestilt. Men da hadde jeg alt kjøpt ett annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Doh! Får ringe dem i mårra da og si dem bare kan droppe det. Sikkert ikke sendt dem en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hva er et bra alternativ da? Pris messig og leveringstid? Skal ha front og bakfanger "M3" e46look Har en e36 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 www.koed.dk www.schmiedmann.no www.gsbildeler.no www.osbildeler-no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 www.bsbildeler.no har også bra priser på det du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Powerzone legger ned, så er ikke rart du ikke får kontakt med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 www.motortechnik.no www.streetdesign.no Powerzone legges ned som de skriver over her ja.. bare sjekk www.powerzone.no det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Gå heller for Schmiedmann. De er raske til å sende ut varene, og har det meste til Bmw. Kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 er ikke Schmiedmann og motortechnik det samma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Det er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Fikk M3 speila mine fra Schmiedmann ble en helt annet bil + jeg tror de er 100% lik orginalen. Kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Fikk M3 speila mine fra Schmiedmann ble en helt annet bil + jeg tror de er 100% lik orginalen.Kan anbefales. Kult, legger du ut bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Skal det, har bare så ræva kameramobil så det er litt ork for meg å få tatt bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå