BreitBau Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Må bare legge til en ting til. Det som er "feilen" med slike bestillinger er at for de fleste, når de bestiller styling, så er det fordi ting skulle vært gjort i går. Mange skal ha en fanger eller ett sideskjørt, ofte fordi de vraka det dagen før eller noe. Problemet til styling butikker, og forsåvidt butikker generelt, er at det er umulig å lagerføre en hel varebeholdning. Norske butikker er rimelig små i forhold til europeiske storkjeder, og blir derfor også prioritert nederst på rangstigen rett og slett fordi vi ikke tar inn "nok". Var innom en nyåpna leketøysbutikk her om dagen der det ble påpekt hvor lite LEGO de hadde. Grunnen er at LEGO som skal selges til jul, faktisk må forhåndsbestilles i MARS! Så stor etterspørsel er det blitt etter LEGO, og det er selvfølgelig, london, berlin, paris osv og store land generelt som blir prioritert. Det MÅ vi i lille Norge leve med. Poenget er at så lenge styling går såppass dårlig i Norge som det gjør, og for at butikkene skal kunne samle opp til flere bestillinger i en forsendelse så tar det ofte lengre tid. Konsekvensene av små forsendelser er dyrere mellomledd, og dyrere varer pga dyr frakt i forhold til varene. En halv pall i høyden tar like mye plass på en lastebil som en hel pall i høyden gjør. Er helt enig i at 4-5 uker er lang leveringstid, men det må kunne påregnes å være akseptabelt for sånne ting. Desverre er det jo ofte sånn at man ville ha blitt fort ferdig med den skaden man har påført bilen rett og slett fordid et er flaut. Har akkurat bestilt en frontfanger fra bsbildeler, har forelska meg helt i den. Det er 5-6 mnd leveringstid på den, og selv ikke DET turte bs bildeler å love meg. De visste rett og slett ikke noe før den lå på lageret deres. Men jeg har god tid. Bilen skal være klar til Julitreffet. Det kan gå akkurat.. Eller det kan gå te h.... Uansett er det vel en av de pene fangerene som det har blitt bestilt færrest av i Norg. Rett og slett fordi folk må ha det "i går" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Er enig i at problemet er for lav lagerbeholdning. Problemet der er at de fleste rene stylingsjappene velger å dekke alle merker. Og å da ha inne fem forskjellige fanger/skjøtesett til alle biltyper og modeller blir et helt sinnsykt lager. Hadde heller noen av de spesialisert seg litt mer hadde det vært mulig å føre lager, og bli best der. Å finne sin nisje er ofte tingen. Da blir man flink innen sitt område, og får en enklere hverdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Takk for alt av tilbakemeldinger, har egentlig ikke hastverk så kan forsåvidt bare vente på leveringa fra powerzone.. Går ut i fra rieger er rieger om du bestiller det fra bs eller powerzone er et fett.. Men poenget var at det skulle vert en gulegave:P tror jeg får gå for koed eller noe annet neste gang=) Mutter'n bestillte julegave til meg for 2uker siden eller.no og den kom idag! Men nå har jeg nokk og drive på med, første bygg av anlegg i bagasjerom. Ser greit ut føreløbig, skal trekkes og monterest fast iløpet av morgen dagen var planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Kopiert fra deres hjemmeside: Vi har besluttet å avvikle driften for POWERZONE. Vi vil derfor ikke ta i mot nye ordre fremover. Vi vil fortløpende legge ut hele vare lageret vår for salg hvor alt skal ut, og det vil bli gitt rabatter helt opp til 70%. Alle som har bestilt varer med oss vil vi prøve så langt det går, å få levert ut. Vi fortsetter med Japse Tuning og Japse felger under et annet firma - JDM Racing Sports. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har sett det, har snakka me dem også.. Skulle betjene resten av ordrene di hadde, så jeg skulle få stylinga, men de venta på bakfangeren fra rieger. Hadde kun frontfanger på lager.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå