D.C.V Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Ja, Hva mener dere at jeg kan få bilen min hvist jeg selger den som den står? Bmw E36 316i 1992mod sedan ikke Eu ok.. værksted sier at tanstanga er defekt og endeleddene.. (men sant skal sies så har jeg hør lugubre ting om de der) Og 2stk foringer framme og bak som er gåen? 146000km Vet ikke helt hva jeg vil gjøre med den... kunne ha latt bilen stå å se om det kansje en dag hadde blidd prosjekt ut av den..
D.C.V Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 er ikke så veldig god på data så aner ikke hvordan man legger ut det.. Men den ser ikke jævlig ut..
skillbill Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Det første du trenger er et sted på internett der du kan laste opp bildene, enten bruker-galleriet her på forumet, eller sånne gratis steder ala photobucket etc Så klipper og limer du bilde-adressa (http://www.mitt-galleri.com/mitt_bilde.jpg) inn der hvor du skriver "svar i tråden". Så markerer du bilde-adressa (http://www.mitt-galleri.com/mitt_bilde.jpg) så trykker du på "IMG"-knappen! På denne måten kommer bilder opp i tråden! Eller du kan skrive koden på egenhånd: Klipp og Lim inn bilde-adressa og skriv slik: Utenom dette så er det veldig vanskelig å kunne gi noen reel prisantydning på bilen din, desverre Du har gitt grei og ærlig info ser det ut til, men et bilde sier mer enn 1000 ord, for ikke og snakke om hvis man kommer og ser bilen "live"
Anni85 Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Tror ikke du kan regne med mer enn 20 - 25000 for den. Men ikke lett å si uten å ha sett bilder
D.C.V Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 er det mulig å få hjelp til og laste de opp?
skillbill Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Så jo ikke så verst ut den der da! Så bortsett fra det tekniske som du nevner så syns jeg denne ser ut som en 20-35.000 kroners innvestering Den er jo dønn original utvendig, et godt utgangspunkt for den som vil bygge eget!
Hedfelt Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Tror nok du får mer napp om du legger ut på autodb, finn osv. Bilen så fin ut den og har jo ikkke gått spesielt langt så du kan nok få en grei pris for den om du treffer riktig kjøper.
D.C.V Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 Du har vel rett i det, men er interissert i ca pris antynding fra flere..
propan Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 25.000 tenker jeg. Jeg ga 25 for min og da var det noe småtteri galt med den,og det var en 318i med el vinduer og luke samt 18" bmw motorsport felger og nye dekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå