Krims0n Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Hei hei. Jeg lurer bare på om noen har blåe eller gule angels eyes som passer til bmw e-34 520i. 1991 mod.! Gir litt mer for de blå enn de gule, men alt av interesse. Har du angels eyes til salgs som passer bmw 520i e-34 så send en pm med pris og bilder. (Må se bilder.) Mvh Lasse.
Filur Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Blå eller gule vell neppe lovlig, men se på ebay.com eller .de så finner du det nok...
Krims0n Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 Men det jeg mener er slike du har på bilde ditt!.. er ikke det lovlig? fant ikke noe særilig på ebay.com men..
Krims0n Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 hvis noen har komplett angels eyes til en bmw e34 520i 1991/92 mod så send meg en PM med bilde og pris.
Filur Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Di jeg har på bilde er dem som Koed.dk har. Det er vanlig hvitt lys av dem, fullt lovlige...
Hanzo/// Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Hei hei.Jeg lurer bare på om noen har blåe eller gule angels eyes som passer til bmw e-34 520i. 1991 mod.! Gir litt mer for de blå enn de gule, men alt av interesse. Har du angels eyes til salgs som passer bmw 520i e-34 så send en pm med pris og bilder. (Må se bilder.) Mvh Lasse. dee som jeg har er blått skjær i.. er vel ccfl ringene som er de kriftigeste.
Krims0n Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Hei hei.Jeg lurer bare på om noen har blåe eller gule angels eyes som passer til bmw e-34 520i. 1991 mod.! Gir litt mer for de blå enn de gule, men alt av interesse. Har du angels eyes til salgs som passer bmw 520i e-34 så send en pm med pris og bilder. (Må se bilder.) Mvh Lasse. dee som jeg har er blått skjær i.. er vel ccfl ringene som er de kriftigeste. ja skjønner.. skal du slege de?
Hanzo/// Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Hei hei.Jeg lurer bare på om noen har blåe eller gule angels eyes som passer til bmw e-34 520i. 1991 mod.! Gir litt mer for de blå enn de gule, men alt av interesse. Har du angels eyes til salgs som passer bmw 520i e-34 så send en pm med pris og bilder. (Må se bilder.) Mvh Lasse. dee som jeg har er blått skjær i.. er vel ccfl ringene som er de kriftigeste. ja skjønner.. skal du slege de? ja de ligger for salg her på forumet. se på bmw deler selges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå