staff Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Trenger råd jeg.. har en m5 3.6 som har fått infulensa.. plutselig etter litt pådrag så forsvant draget.. den hoster i luftfiltret og smeller litt.. trekker dårlig... tok diagonose test som sa luftmengdemåleren.. den ble byttet men ingen forskjell.. tok ut chippen og satte inn orginale men samma enda.. sjekket alle vakumslanger.. alle hele.. sjekket så med og spraye startgass rundt på slanger osv men neida.. ingen ting og merke..ut med plugga og rensa dem som egentlig så fine ut men nei nei nei.. dritern er fortsatt syk..råd her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 bytta du plugger? men jo være at en av de ikke er helt gode selv om de gnistrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Det sitter en føler nede på svinghjulet som kan gå til H**** og da får du sånne symtomer. Eller kansje det er Lambda sonde el hvordan det nå enn skrives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 DEt kan være lambdasonde, men hadde samme problem på min gamle bil, skiftet lamdasonde, og lmm. Lmm var det ikke. Det var noe som ødelegger lamdasonde og i mitt tilfelle var det rustet et lite hull i eksosanlegg ved grenrør, og det resulterte til at den målte feil blanding og ble ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Takker og bukker.. skal forske videre ut i fra deres svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 men når jeg tenker meg etter ville diagonosetesten ville sakt i fra om det var lambdan eller den veivaksel føleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Du kan jo også måle kompressjon på motoren, kan være hull i stempel eller en defekt ventil. Mye kan tyde på det siden du ikke får frem noen feilkoder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 komp test.. bra.. men demonterte topdeksel osv tima motoren så fant jeg ut at den hadde hoppa over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå