raynik Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Er den noen som kan gi meg en liste med drivverk og andre modifiseringer som må utføres for å få dette til? Regner med å kjøpe bremser og alt av foringer nytt. Skal i utgangspunktet utføres slik at det kan godkjennes. Er taknemmelig for tips og råd.. Dette er et prosjekt som det ikke skal spares på. Vurderer også bygge om utvendig til M3.. er det mye jobb å sette på komplett org. M3 skjermer?
Ole@Automote Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Sørg for å kjøpe en S38 med gearkasse, motorfester får du kjøpt hos Koed. Ellers så passer bakvogna med diff og alle akslinger fra Z3 M roadster bolt on på e30 du kan også bruke fra e30 M3 den diffen tåler etter min erfaring noe sånt som ca 600hk Og det burde holde. Mellom aksling skal passe bolt on fra e36 m3 eller 328 dette er litt usikre rykter men jeg har tenkt å prøve på min e30 M3 med s38 motor når jeg skal til med den Når det gjelder bremser så har Koed også her noen stoore bremser tilgjengelig til en hyggelig pris.
raynik Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 kansje du tar på deg å bygge den hehe... så kan du teste ut på min hehe... Vurderer å kjøpe Komplett M5 for hugging. Har også litt lyst på STOOOOR Turbo
Ole@Automote Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Ja kansje jeg kunne bygd den Har for mange jærn i ilden for tiden så jeg har desverre ikke tid. Skal til med min egen i Januar/ Februar når jeg får levert ett annet prosjekt jeg driver å bygger på. Det er en god plan å få tak i M5`er i Sverige har sett 3,6 m5 helt nede i 25000kr ukræsja Og da har du mange gromme deler du kan bruke også. En av fordelene med det er att du faktisk får testa bilen og motor
R Andersen Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Det er en god plan å få tak i M5`er i Sverige har sett 3,6 m5 helt nede i 25000kr ukræsja Tror ikke du skal ha så store forhåpninger med en bil til den prisen i Sverige.. Dust my 2 cent..
raynik Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 Har sett på en del biler i Tyskland, en bra bil kommer på ca 50000+++ Nok hvis di tolles inn på lovlig vis uten reg avgifter
GULL Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 E30 med 3,6 / 3,8 er jo bare et livsfarlig ubrukelig redskap man stort sett bare kan spinne med.......
Ole@Automote Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 E30 med 3,6 / 3,8 er jo bare et livsfarlig ubrukelig redskap man stort sett bare kan spinne med....... Ja??
02 Touring Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 E30 med 3,6 / 3,8 er jo bare et livsfarlig ubrukelig redskap man stort sett bare kan spinne med....... Det er føreren som er livsfarlig, ikke bilen.
Gunnar Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 bump Hva bumper du for? Har du ikke fått svar på det du lurte på?
Harald e30R Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Sørg for å kjøpe en S38 med gearkasse, motorfester får du kjøpt hos Koed.Ellers så passer bakvogna med diff og alle akslinger fra Z3 M roadster bolt on på e30 du kan også bruke fra e30 M3 den diffen tåler etter min erfaring noe sånt som ca 600hk Og det burde holde. Mellom aksling skal passe bolt on fra e36 m3 eller 328 dette er litt usikre rykter men jeg har tenkt å prøve på min e30 M3 med s38 motor når jeg skal til med den Når det gjelder bremser så har Koed også her noen stoore bremser tilgjengelig til en hyggelig pris. Skulle gjerne hatt motorfester til s38 i e30'n min NOen som har.. eller en link Hos koed de kan kaste opp?`
Hardtop Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Ellers så passer bakvogna med diff og alle akslinger fra Z3 M roadster bolt on på e30 du kan også bruke fra e30 M3 den diffen tåler etter min erfaring noe sånt som ca 600hk Og det burde holde. Mellom aksling skal passe bolt on fra e36 m3 eller 328 dette er litt usikre rykter men jeg har tenkt å prøve på min e30 M3 med s38 motor når jeg skal til med den E30 M3 har jo en ordinær diff av den store typen og lamelldiff, så da er markedet stort..... Mellomakselen fra E36 M3 passer ikke mot E30 diff ettersom den har annen boltsirkel mot flensen. 328i har derimot vanlig firkant, men aner ikke om lengden er rett.
Ole@Automote Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Har litt mere info om diff og mellom aksling i e30 nå, M3 e36 aksling passer ikke på e30 M3 diff pga 6 bolter e36 og 4 i e30 men har fortsatt håp til e 36 328 mellomaksling Litt av ett annet problem er også att kloa på S38 gearkassen er mye større en vanlig så jeg lurer litt på om kloa på e36 328 er samme størelsen, har sett litt på etk og lurer på om den er av den lille typen.
Hardtop Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 328i har stor Hardy, samme boltsirkel trodde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå