mowz Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 ser kul ut den, eneste er at jeg ikke liker de skrå enderørene da... hehe, ellers fin bil!
Bare_egil Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 var sånn da jeg kjøpte den og fikk ikke brukt den så mye mens den var hel men etter kræsjen så fikk den seg en fin trøkk, så vet ikke om den er brukanes nå, er effektpotte og det koster jo skjorta å få en ny for å si det sånn...
mowz Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 ja det koster vel 5000 el noe sånt så det er dyrt ja...Har vurdert til min men har ikke giddi..
Bare_egil Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 ja det koster vel 5000 el noe sånt så det er dyrt ja...Har vurdert til min men har ikke giddi.. så nøyer meg med den jeg har, hvis den passer etter kræsjen da...ellers blir det vel innkjøp av sebring eller supersprint tenker jeg...får bare leve litt mindre luksus en mnd
pia325i2002m3 Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 se om det er riller på drivakslingene dine.. de sitter "innenfor" yttre drivknute
Bare_egil Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 se om det er riller på drivakslingene dine.. de sitter "innenfor" yttre drivknute hvis du leser hele tråden så ser du at jeg har funnet det ut men takk for tipset uansett
mowz Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 det er vel mulig å stikke inn en stålstang og benne de rett og, har gjort det på en bmw en gang. men var org anlegg da... Men fin lyd uten effektanlegg og!!!
Bare_egil Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 har ikke prøvd på det egentlig, men er helt ytterst som er værst, men men får se på det når den tid kommer...har fortsatt en del deler som skal settes på, fikk lagt ferdig meste parten av ledningsnettet i dag, mangler bare til bremsene.
Bare_egil Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 høres bra ut! stå på!!! ja, prøver på det. er mye artigere å sette inn ting enn av ta ting ut Begynner å se lyset i tunellen nå
mowz Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 ja det skjønner jeg. Når, hvor, åssen skjedde detta med bilen a? ute å råkjørte?
Bare_egil Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 ja det skjønner jeg. Når, hvor, åssen skjedde detta med bilen a? ute å råkjørte? var på vei hjem en fredagskveld/natt, så fikk jeg sleng på bilen ved polakkplassen(hvis det sier deg noe) fikk kontra og snurra rundt og rett inn i fjellveggen...
mowz Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 ja ved avkjøringa fra mototrvegen der ja... uff, hørtes ikke bra ut. hehe
Bare_egil Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 ja ved avkjøringa fra mototrvegen der ja... uff, hørtes ikke bra ut. hehe nei, kom fra tranby så kjører du mot undergangen der med motorveien...altså der du kjører på mot drammen...oppi de svingene der
mowz Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 ja det er jo avkjøring der du kjører på og da:) hehe, var der jeg mente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå