Gå til innhold

sinna e30 med STOR turbo

e39530dt
 Share

Anbefalte innlegg

10.27 var ikke det imponerende med den repa`n han kjørte, men det faktum at han spant hele veien gir meg frysninger :D :D

Rimelig imponerende når han legger inn 3. gir midt på stripa, og lager to svarte streker opp til mål.. 8)

Det står det respekt av ja :P .

Samme må sies om E34'n til VS. Glemmer aldri første gang jeg så den på langstrekka på Rudskogen. Det var hjulspinn på alle gir og uansett hastighet. Sto langs muren der borte, og det rista godt i brystet når han blåste forbi :twisted: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men ingen slår "vår egen" Vidar Strand, med 1422hk og 7.70 på stripa. :lol:

men så er ikke den bilen vidar sin da, det er Tommy björk sin... VS har bygd motoren, bead-lock her på forumet har bygd karosseriet og Tommy bjötk som kjører... bilen er foresten til salgs nå

her er det noen bilder fra bygginga når bead-lock fikk den... bombe atte det var rosa :D har en haug andre bilder også som kan legges ut hvis det er intresangt

Bilde54.jpg

Bilde46.jpg

Bilde45.jpg

Bilde76.jpg

Bilde44-1.jpg

Bilde74.jpg

her er foresten ett annet prosjekt bead-lock har... all respekt til bead hvis han får bil ut av denne haugen igjen

F1000021.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er Nordmenn vs Svensker som jeg prøvde å forklare i reply'en til R.Andersen. Motor og bil er bygget av nordmenn!!

Og hvem kjørte 7,83 og 7,70 dragene? Navn på føreren?

Bead lock driver med noen helt crazy prosjekter, den mannen burde vært mer kjent enn han er! Sprøtt å lese gjennom "tråden" han på bilforumet.net.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Det var litt av det den "lol" smilyen skulle forestille, at det var ment useriøst og på en latteliggjørende måte mot våre svenske naboer som hele tiden bygger "brutale bygg" og enda blir frakjørt av en nordmann. (På en usaklig måte). Vanskelig å utrykke seg riktig over nett ;)

Ja, humor og ironi er ikke altid så lett på internett.. :wink:

Sett på orginal bakstilling og manuell kasse på E36`n, så kan vi se hvilke tider den preterer da.. Det blir hvertfall ikke noen 7-sekundersstriper.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Poenget er Nordmenn vs Svensker som jeg prøvde å forklare i reply'en til R.Andersen. Motor og bil er bygget av nordmenn!!

Bead lock driver med noen helt crazy prosjekter, den mannen burde vært mer kjent enn han er! Sprøtt å lese gjennom "tråden" han på bilforumet.net.

Takker for tillitten....

Ligger en bråte med byggebilder på denne linken...på siden min!

http://www.kimorjan.net/torstein/Forum/ ... c.php?t=37

Kan vel hende at vi flytter inn i skikkelige lokaler om litt, så da skal ting bli ferdige, å vi guttene med meg i spissen kan hjelpe flere med de ville prosjekten de måtte ha på gang!

De som tror at VS er HELE hjernen bak en vis 1422hk motor, vet ikke hva vi vet...

Dette er nok ett hopkok av ideer som er samlet i en motor, der lange samtaler med Normenn, svensker og USA folk har vært innblandet...

Men de har fått det til noe helt utrolig...

Det at folk syter og klager om at bilen ikke er gatekjørbar, kan bar klappe igjen...Hadde ikke motoren hatt mere enn 6-800 hk kunne den vært brukt som bruksbil bestandig, med dekk med mønster bak!

Forstillingen er jo orginal M3, bak er det groveste 4 link og alt er topp kvalitet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tillitten....

Ligger en bråte med byggebilder på denne linken...på siden min!

http://www.kimorjan.net/torstein/Forum/ ... c.php?t=37

Kan vel hende at vi flytter inn i skikkelige lokaler om litt, så da skal ting bli ferdige, å vi guttene med meg i spissen kan hjelpe flere med de ville prosjekten de måtte ha på gang!

De som tror at VS er HELE hjernen bak en vis 1422hk motor, vet ikke hva vi vet...

Dette er nok ett hopkok av ideer som er samlet i en motor, der lange samtaler med Normenn, svensker og USA folk har vært innblandet...

Men de har fått det til noe helt utrolig...

Det at folk syter og klager om at bilen ikke er gatekjørbar, kan bar klappe igjen...Hadde ikke motoren hatt mere enn 6-800 hk kunne den vært brukt som bruksbil bestandig, med dekk med mønster bak!

Forstillingen er jo orginal M3, bak er det groveste 4 link og alt er topp kvalitet! :wink:

Må si det står bra respekt til det arbeidet dere har utført der!

Ikke minst på SSP bilen, der alt ser nogenlunde orginalt ut, bare mye bredere.. Meget fet stuk :)

Ikke minst, takk for at du deler info og bilder! Sånt setter iallefall jeg pris på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...