e30_325i Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hei...hadde et lite møte med en stor kantstein i dag det som er problemet nå er at det er kraftig risting i rattet...Jeg hadde full sving til venstre da jeg traff steinen . Hva kan ha blitt ødelagt? er det dyrt å fikse? takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Tipper du må ta en forstillingskontroll. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_325i Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Tipper du må ta en forstillingskontroll. That's it. Fint hvis det bare hadde vært det Men hva kan ha blitt skeivt? er tydelig at noe ikke er som det ska når jeg ser på bilen forfra ser jeg at hjula ikke stemmer med hverandre....står liksom på skrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Kan jo også vere at du har fått kast i felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_325i Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Kan jo også vere at du har fått kast i felgen. er ikke felgen....satt på vinterhjula for å sjekke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Sikker hjul stilling da.. Kostet meg 1200kr sist. Men da skrudde de veldig mye pga alt sto jo i pisse vinkel. Så ca 1000kr.. Men jeg ville tatt en sjekk på felgen for det. da jeg kom ani dro jeg gummien noen grader fremover. Da hjalp det med en liten avbalansering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_325i Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Sikker hjul stilling da.. Kostet meg 1200kr sist. Men da skrudde de veldig mye pga alt sto jo i pisse vinkel. Så ca 1000kr.. Men jeg ville tatt en sjekk på felgen for det. da jeg kom ani dro jeg gummien noen grader fremover. Da hjalp det med en liten avbalansering. oki får håpe det er det da men er ikke noen alvorlige ting som kan ha blitt herpa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_325i Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 ikkeno bæregreier elr no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Tatt knekken på hjullageret kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Tatt knekken på hjullageret kanskje Kan det føre til vibrasjonar i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Det er jo mye som kan ha gått galt, men jeg fikke ikke med meg hvaslags bil det var e30 325i?? Vel, dekket, indre skader i vevet eller corden, felgen kan ha fått ubalanse eler blitt skjev. Hjullageret kan ha blitt slått skjevt, Spindel kan ha blitt slått skjev, styrearmen kan ha blitt skadet, bærekule, bærearm, rammevange, støtdempertårn, etc etc etc, det enkleste er nok å kjøre den til et verksted som kan ta en forstillingskontroll, så vil de jo se om noe er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Det er jo mye som kan ha gått galt, men jeg fikke ikke med meg hvaslags bil det var e30 325i??Vel, dekket, indre skader i vevet eller corden, felgen kan ha fått ubalanse eler blitt skjev. Hjullageret kan ha blitt slått skjevt, Spindel kan ha blitt slått skjev, styrearmen kan ha blitt skadet, bærekule, bærearm, rammevange, støtdempertårn, etc etc etc, det enkleste er nok å kjøre den til et verksted som kan ta en forstillingskontroll, så vil de jo se om noe er galt. ikke vibrasjon tror jeg, bare bråk og ulyder og muligens for at hjulet kan låse seg, men ikke vibrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizzvips Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 du kan bare ha slått noe skeivt, men det er jo 1000 ledd i forstillinga til bmw da, så er ikke umulig at det er ett av ledda som har gått åt skogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå