Gå til innhold

Risting i ratt etter møte med kantstein

e30_325i
 Share

Anbefalte innlegg

Tipper du må ta en forstillingskontroll. That's it.

Fint hvis det bare hadde vært det :D Men hva kan ha blitt skeivt? er tydelig at noe ikke er som det ska :? når jeg ser på bilen forfra ser jeg at hjula ikke stemmer med hverandre....står liksom på skrå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker hjul stilling da..

Kostet meg 1200kr sist. Men da skrudde de veldig mye pga alt sto jo i pisse vinkel.

Så ca 1000kr..

Men jeg ville tatt en sjekk på felgen for det.

da jeg kom ani dro jeg gummien noen grader fremover.

Da hjalp det med en liten avbalansering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker hjul stilling da..

Kostet meg 1200kr sist. Men da skrudde de veldig mye pga alt sto jo i pisse vinkel.

Så ca 1000kr..

Men jeg ville tatt en sjekk på felgen for det.

da jeg kom ani dro jeg gummien noen grader fremover.

Da hjalp det med en liten avbalansering.

oki får håpe det er det da :D men er ikke noen alvorlige ting som kan ha blitt herpa da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mye som kan ha gått galt, men jeg fikke ikke med meg hvaslags bil det var e30 325i??

Vel, dekket, indre skader i vevet eller corden, felgen kan ha fått ubalanse eler blitt skjev. Hjullageret kan ha blitt slått skjevt, Spindel kan ha blitt slått skjev, styrearmen kan ha blitt skadet, bærekule, bærearm, rammevange, støtdempertårn, etc etc etc, det enkleste er nok å kjøre den til et verksted som kan ta en forstillingskontroll, så vil de jo se om noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mye som kan ha gått galt, men jeg fikke ikke med meg hvaslags bil det var e30 325i??

Vel, dekket, indre skader i vevet eller corden, felgen kan ha fått ubalanse eler blitt skjev. Hjullageret kan ha blitt slått skjevt, Spindel kan ha blitt slått skjev, styrearmen kan ha blitt skadet, bærekule, bærearm, rammevange, støtdempertårn, etc etc etc, det enkleste er nok å kjøre den til et verksted som kan ta en forstillingskontroll, så vil de jo se om noe er galt.

ikke vibrasjon tror jeg, bare bråk og ulyder og muligens for at hjulet kan låse seg, men ikke vibrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...