Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Urk BadassCustom merke i ruta nei den bilen var grusom hehehe beklager.. Berre eit lite spm, kvifor ikkje M3? Ikke like glad i dem bare, skjermene, vinga, fronten er litt kul men ellers nei.. også 4cyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Men dog noko av det råeste som har rulla ut av M fabrikken (etter M1 sef). Cab du er på jakt etter? I så fall, er denne rå: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1278143 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Dette er en lekebil. Og du vet at det er klistremerker? De er mulig å ta av. Noe jeg skal gjøre. Jeg skal ha helt ny look på den til sommeren. Og ang m3 og 4sylindre.. Det er jo mulig å få e30 m3'r med 6'r da.. (Dog ikke org) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hehe ikke cab nei Dem bråker og lukter og er skjeldent tette, også er dem ikke så veldig kule eller Ja veit det er klistremerker bare liker ikke bac, men det er en ana historie, jo hadde det enda vært 6'er så, sikkert ikke lett og få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 forstår ikke at noen er villig til å legge ned 100 k for en vanelig e30 ass når du kan legge ned litt penger til å få det råeste av e30 nemlig m3. men men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Vell når kommer opp i den summen blir den sikkert ikke så veldig vanelig både motor og karroserimessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 du har jo e30'n får masse fine deler for 100 000 og da blir den akuratt sånn DU vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 joda joda får se heller mellom e36 325(trimma og piffa opp) e46 320 småstyla, eller en badass e30 te rundt 100, men ikke lett og få tak i en e36 325 som ikke er rævkjørt, får du jo så si ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 hehe like vanskelig å finne en heftig e30 som er godt brukt oxo da:) kunne kjøpt den gamle min med 2,5l 24v. den var pent kjørt:) men vet ikke hvordan jeg får lagt ut bilder på dette forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 last dem opp via fks http://imageshack.us/ og kopier den koden som kommer opp etter du hast lasta det opp "for forumet" , sett ganske mange e30'er som virker aktuelle der ute, kanskje det ender opp med at jeg importerer en ? eller kanskje sender min ned te tyskland for og få den helt mtech2 who knows Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå