gtoo71 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 -------------------------------------------------------------------------------- Heisann ser att det er flere typer "frontglass" til lyktene på bmw E39 noen av dem har montert angeleyes ringer, passer disse til alle typer lykter også xenon?? håper noen kan svare på dette. her e linken til lyktene (nb kun glassene dette er ikke komplett) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 98915&rd=1 Hilsen GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Fortsatt crap...spar pengene dine og kjøp ordentlige 01-lykter med xenon og angeleyes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Fortsatt crap...spar pengene dine og kjøp ordentlige 01-lykter med xenon og angeleyes! Hva er pris på sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Pris finner du på gs bildeler,shmiedmann osv,sett på hella facelift lamper som er orginalt,løse angeleyes er ikke værd pengene og pent blir det heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 63126912436S Frontlyktesett E-39 m/hvit blink og xenon 2001 Look (inkl tennere) Pris 19.020,00 kr. (15.216,00 kr uten mva) 2 på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtoo71 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Heisann nå har eg handlet facelift 2001 hos schmidemann 1350 pr sett til xenon. Angeleyes ringer har eg kjøpt på ebay 250 kr. Skal montere ringene inne i ramma selv, er ute i nordsjøen akkurat nå men når jeg kommer hjem og får gjort jobben med lyktene skal jeg sende inn ett bilde av resultatet. Skulle ikke være noe hokus pokus det. linkt til lyktene http://www.schmiedmann.com/index2.htm klikk inn på 5 serie så e39 og velg lykter og blink så forblink hvite så går du helt ned på sia da ser du dem. Varenummer:FK39 Hilsen GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Fortsatt crap...spar pengene dine og kjøp ordentlige 01-lykter med xenon og angeleyes! Hva er pris på sånt? Rundt 10000 kr nytt, f.eks hos Schmiedmann! Kan kjøpe brukt billigere også, f.eks på Autopower.se, ligger ett sett der til 3800 og ett til 4800 SEK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Heisann nå har eg handlet facelift 2001 hos schmidemann 1350 pr sett til xenon.Angeleyes ringer har eg kjøpt på ebay 250 kr. Skal montere ringene inne i ramma selv, er ute i nordsjøen akkurat nå men når jeg kommer hjem og får gjort jobben med lyktene skal jeg sende inn ett bilde av resultatet. Skulle ikke være noe hokus pokus det. linkt til lyktene http://www.schmiedmann.com/index2.htm klikk inn på 5 serie så e39 og velg lykter og blink så forblink hvite så går du helt ned på sia da ser du dem. Varenummer:FK39 Hilsen GT Er det disse? Ai caramba.....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtoo71 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Heisann ja det stemmer d der har du dem. Hilsen GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå