TrEkAntDyR Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hei, har så og si kjøpt meg de felgene som er avbildet nedenfor. Skal gi 4k for de. Syns det virker billig Det er OZ 225-45-17 Ser det er flaket litt av.. ser ut som krommen har flaket av, går dette ann å fikse? Kom gjerne med meninger om felgene. Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 du må vel fjerne klarlakken og så få polert opp banen igjen og evnt lakkere etterpå for å gjøre vedlikeholdet litt enklere:) 4k er ikke så galt for OZ Futura det, er det 8,5 og 10*17? Bare å si ifra hvis du ikke gidder å pusse de opp, så kan jeg ta de jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrEkAntDyR Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 du må vel fjerne klarlakken og så få polert opp banen igjen og evnt lakkere etterpå for å gjøre vedlikeholdet litt enklere:) 4k er ikke så galt for OZ Futura det, er det 8,5 og 10*17? Bare å si ifra hvis du ikke gidder å pusse de opp, så kan jeg ta de jeg;) Okay. Takk for svar:) Hvor mye skal du evt ha for å ordne felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Hør med www.felgservice.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 De er dyre, skulle ha 4000 for å fikse kantene på felgene mine.. Dekkspesialisten i Porsgrunn tar 2500 for samme jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 du må vel fjerne klarlakken og så få polert opp banen igjen og evnt lakkere etterpå for å gjøre vedlikeholdet litt enklere:) 4k er ikke så galt for OZ Futura det, er det 8,5 og 10*17? Bare å si ifra hvis du ikke gidder å pusse de opp, så kan jeg ta de jeg;) Okay. Takk for svar:) Hvor mye skal du evt ha for å ordne felgene da? Tror han mente at han kunne kjøpe de av deg hvis ikke du gadd å pusse de opp selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrEkAntDyR Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 hehe, sorry, men de felgene er nok mine Hva syns dere om felgene? Mye koster felgene/dekka tror dere? det forresten 245-45-17 8,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 ja jeg mente at jeg kunne kjøpe de hvis du ikke gadd ja:) felgene koster litt de, men skal du kjøre men den dekk dimensjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 få ner profilen litt jah, ellers blir det litt for "dumbo" dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrEkAntDyR Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 okay:) hadde tenkt til det egentlig Men hva ville dere ha satt på felgene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hva er innpresset på de der? Får du de på E36 uten valsing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrEkAntDyR Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Regner med at det skal gå uten valsing, noen som veit om noen steder der de er flinke til å valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå