Gå til innhold

E36 Coupe - elektriske problemer?

Xander
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Et par spørsmål om et par tekniske problemer i en bil jeg har sett på...

Selger sier Sentrallåsen (Førersiden?! - husker ikke) noen ganger dobbeltlåser seg.

- Er dette noe kjent problem med en kjent løsning?

Videre sa han noe om at Vinduet på førersiden ikke fungerer slik det skal (elektrisk).. Går ikke ned mener jeg det var... =/

- Er det noen løsning her?

Bilen står jo langt oppi nord, så vil finne billige løsninger før jeg eventuelt tar med meg penger og drar oppover og ser på / kjøper bilen...

Ellers, hvilke andre feil burde jeg se etter på en '94 mod E36 Coupe?

Noen "tester" som kan utføres for å sjekke diverse ting / Steder som burde sjekkes nøye? (Tenker ikke på standard "kjøreskoleting" som dødgang i ratt, bremsekraftforsterker osv.. Det kan jeg... =) )

Takk for alle gode (og dårlige!) svar!

- Robin Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Et par spørsmål om et par tekniske problemer i en bil jeg har sett på...

Selger sier Sentrallåsen (Førersiden?! - husker ikke) noen ganger dobbeltlåser seg.

- Er dette noe kjent problem med en kjent løsning?

Videre sa han noe om at Vinduet på førersiden ikke fungerer slik det skal (elektrisk).. Går ikke ned mener jeg det var... =/

- Er det noen løsning her?

Bilen står jo langt oppi nord, så vil finne billige løsninger før jeg eventuelt tar med meg penger og drar oppover og ser på / kjøper bilen...

Ellers, hvilke andre feil burde jeg se etter på en '94 mod E36 Coupe?

Noen "tester" som kan utføres for å sjekke diverse ting / Steder som burde sjekkes nøye? (Tenker ikke på standard "kjøreskoleting" som dødgang i ratt, bremsekraftforsterker osv.. Det kan jeg... =) )

Takk for alle gode (og dårlige!) svar!

- Robin Alexander

sentrallåsen e et standar problem som alle har hadd eller får :lol: men d e bare en sentrallås motor som er feil på eller som slurer..

d me vinduet kan enten være elekrisk porblem eller motorn eller nåkka anna bak dør trekket!

ellers så er d bare å sjekke lekasjer på motor, rust i hjulbuer slakk i drivverk, foringer.

og kjør i 90++ å brems hart å se om biln vil stikke av :wink:

og se om biln e ustabil under fart! er dyrt me firhjulskontroll (justering)

håper dette hjelper deg litt på vei da =) lykke til med kjøpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at sentrallåsen dobbeltlåser seg..mener du at når han låser spretter låsen opp igjen, og så må man låse en gang til og da blir det låst?

Isåfall er dette sikkert en liten bagatell, vanlig problem på e36. Det som gjør dette er at en av låsene f.eks. tanklokk eller bagasjerom ikkje virker, eller henger..Den sier liksom fra, at en av låsene ikke funker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...