E.Wenaas Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Har problemer med nærlysene mine. Da jeg starter bilen, må jeg dra ut lysbryter x antall ganger før de skrur seg på. De slår seg av også mens jeg kjører sånn helt plutselig . Fjernlys fungerer som normalt.. Har en knapp på at et kan være rele. Noen som har hatt dette problemet før? Bilen er forøvrig en E30 316i '89. Takker for svar!
Endre87 Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Kan vere reele ja, eller så er det jo den lysbrytern på siden som er gåen, for vist det blir lys når du drar den ut og in mange ganger så er det kansje dårlig kontakt i den. Men sjekk rele du først så vist ikke er det jo å tjuv koble litt på brytern, og se om det funker . Mvh
Tommy Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Hadde samme problem, på en E30, for en del år siden, å der lå problemet i lysbryteren.
E.Wenaas Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 Good! 325icab_88 og Nedkvit'n, kan ikke dere PM'e meg pris ink. frakt, så får vi se
Bmw4life Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 jeg hadde samme, det var bare reele med beina mine under dashen, byttet det å alt funker nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå