bimmert Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 har en 325 92 mod. å ser at det står en mutter ut bak gass-pedalen? hva er den til? har ikke prøvd å skru på den ellerno, men er det noen som vet hvaden er til? er det en gass begrensning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 det er ikke automat? jeg har en knapp under pedalen så jeg får en kickdown når det trengs men hvis du ikke har automat så jeg regner jeg med at den bare stopper så ikke spjellet på innsugen skal gå forlangt, regner med at det er ikke elektronisk styrt. trur ikke dem lurer deg for noen hester:P Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 nei, er ikke automat:P syns det var jævli rart lissom: hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Har slik på min også. Jeg forsøkte å justere denne skruen, slik at spjellet åpner mer, men det gjør det ikke. Med andre ord ingen ekstra hk å hente her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 ok:P men det må vell være en grunn til at den er der lissom? noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 er vel fordi at du ikke skal trakke pedalen helt i bunn, og rissikere å ryke eller strekke gass wieren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Eller vri gass-spjeldet så mye at det låser seg i vidåpen utførelse. Da får du noe å jobbe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 hehe, ok:P så den skal jeg bare la være asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Tror du skal la den skruen være ja Spjellet åpner seg nok alike vell det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 ikke skru på den nei! da kommer speederwireren te å henge seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Hvis en har en ombygd bil, som i forbindelse med eu-kontroll skal virke litt mindre sprek, må jo spjell justering være en genial måte å gjøre dette på, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 på Eu kontroll har de ikke noe under panseret å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 de skal sjekke motornr mener jeg.. vertfall er de pliktig til og gi beskjed om det er uorginal motor i bilen.. og er batterie der foran så er det verfall att de har noe under der og gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 på Eu kontroll har de ikke noe under panseret å gjøre Å, BT er da der og tar en kikk allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Det hadde vært noe.. Bare justert skruen på gasspedalen, og vips: Ferdig trimmet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå