skiern Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Nå som Powerzone har lagt ned, blir det vel problematisk å få tak i H&R senkefjærer. Noen som har erfaringer med senkefjærene som Koed selger? (Super tec) http://www.motortechnik.no selger jo AP, er disse bra? Det er vel APEX man skal styre unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Koed skaffar også H&R senkesett...har akkurat bestilt meg Berre å sende mail og spørje. Mitt kostar 1348 DKK + moms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 www.autotrio.no har også H&R Er vel BMWCCN rabatt der også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 www.autotrio.no har også H&R Er vel BMWCCN rabatt der også! Veldig god rabatt der også faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Nå som Powerzone har lagt ned, blir det vel problematisk å få tak i H&R senkefjærer. Tvilsomt at det blir vanskelig før H&R legges ned. Auto-trio skaffer sammen med haugevis av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Rabatten er vel "bare" på 10%, om jeg husker korrekt. Men penger spart, er penger tjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 Takk for tips:) Men er det noen som har prøvd Super tec fra Koed? Jeg vil helst ha fjærer som senker 40/20, men kan ikke se at H&R har den kombinasjonen, det nærmeste de har er vel 35/15. Man ser vel kanskje ikke så stor forskjell på +/- 5mm heller, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Nå som Powerzone har lagt ned, blir det vel problematisk å få tak i H&R senkefjærer. Tvilsomt at det blir vanskelig før H&R legges ned. Auto-trio skaffer sammen med haugevis av andre. Nja....Powerzone var den eneste norse forhandleren av H&R, men f.eks autotrio kjøper av en annen levrandør i utlandet, altså ikke direkte fra bilstein, det var det bare Powerzone som fikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Øh? Er vel Auto-trio som får direkte fra bilstein? Ingen som slår bilstein-prisene deres her i landet så vidt jeg vet. Om powerzone kjøpte direkte fra H&R vet jeg ikke, men vanskelig å skaffe er det uansett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg syntes ALLTID (ihvertfall før) at prisene på powerzone lå ca 10-30% høyere på samme varer som konkurrentene. Skulle man få seg en god latter, så gikk man alltid inn på powerzone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 hvorfor skal man styre unna APEX ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 hvorfor skal man styre unna APEX ? Det var mest et spørsmål fra min side, mulig jeg blander med AP? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå