skywalk3r Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Ville bare opplyse at chiptrim skal tømme lagert for chip til e30 325i. ser jo det er en del som har disse bilene på forumet så dette er jo en perfekt julgave til bilen:) http://www.trimchip.com/test/asp/Tekniske_data.asp?modell=BMW+325i+E30
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Kan du gi garanti på effektøkingen? Passer dette på alle modell'er E30 325i? Spør for en kompis som skal trimme, min er chipet, men er ikke sikker på om det er samme chip. Mvh
mEhE Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 dette tilbudet har ivertfall vart minst et år! så er bare et salgstriks..men uansett så koster det jo ikke mange kr`Ene heller. eneste forskjellen du merker er at turtallsperren er flyttet opp og kan dermed dra lengre på girene. turtallsperra på e30 325 kommer alt for fort orginalt,ble rett og slett plagsomt i lengden..(sperrer vel på 6250 orginalt?) men når det er sagt er det ikke andbefalt og dra en m20b25 motor over 7000omdr.
Arimanni Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Men ikke 320 Ikkje 520 heller Turtalsperra på min er vist tatt vekk. Så må passe på der når det byrjar å nærme seg 6500
InZider Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 jeg kjøpte den chippen til min 86 mod 325 cab, å det jeg merket var at den var strekere på lavere turtall, så det er var vært pengene, siden den bare kosta 500... men den passer ikke alle modeller, må lese av en kode på hjernen
InZider Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 jeg kjøpte den chippen til min 86 mod 325 cab, å det jeg merket var at den var strekere på lavere turtall, så det er var vært pengene, siden den bare kosta 500... men den passer ikke alle modeller, må lese av en kode på hjernen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå