Gå til innhold

BMW 325 TIC Noen som har kjennskap til?


UltraComp
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har snakka med eieren, og bilen er nok veldig bra. Tüv godkjent turbo-bygge som er gjordt i tyskland, i 1987. Hadde jeg vurdert ny bil, hadde denne blitt nøye vurdert iallefall.. VIll heller ha en strøken e30 turbo jeg, enn en herjet e36 turbo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er en grei bil, men er det verdt og betale 100k for en bil som ikke er stemplet godkjent i vognkortet? Har alder på tuv papirer noe og si før man foreviser den på biltilsynet? Tror jeg skal stikke og se på bilen iallefall. Bare lurte på synspunkter, har sett på noen andre bmer før, men dette er vell den som virker mest velholdt av dem alle, ingen tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært og sett på den. selgeren er en kjempe hyggelig kar. men må si at den er ikke strøken. lakk arbeid er dårlig. lister rundt om mangler, men følger med da. er ikke helt ferdig med justering av motor etter min mening. skal ikke stoppe og slik pga for mye bensin trykk..

men for den som er klar over dette er det sikkert vært en titt. men ville ikke dratt mange mil vis man tror det er et STRØKENT bygg til 100k.

bare ærlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :wink:

er jeg som eier bilen det er prat om,

men det er et par ting som ikke er blitt tatt me her da som jeg må få lov og si :wink: er sant det som busyh skriver, men alt av di små tinga som er nevnet her blir tatt før salg og den blir benket og juster på merke verksted før salg :) synes selv at det er mye for en gammel bil men, men det er vel litt smak og behag også tror jeg og som sakt så er det ikke billigt og bygge noe sånt... og det følger med kviteringer på alt som er gjort på bilen siden den var ny i 1987......

og godkjenning er ikke no problem, kan godkjenne den før salg, er bare at forsikringen blir så J...... dyr, er kun derfor jeg ikke har gjort det enda men, ikke no problem :)

Mvh Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...