UltraComp Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1302172 Hva er en reel pris på noe slik? Snakka med fyren og han sa 100.000 men syntes dette var noe i dyreste laget? Bilen var ikke godkjent men han hadde tuv papirer på den. Hvordan er dette opp mot biltilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 Om jeg har postet denne feil, kan admin flytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 hei syns ikkje at det er noen skremende pris eg.nydelig bil og Turbo motor er ikkje akkuratt gratis og bygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 jeg har selv kiket litt på denne.. men har ikke dillet meg til og ringt... men jeg synest den ser veldig pen ut vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Dyrt synes jeg! Får jo e-36 med turbo for samme pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 det er mange som foretrekker en strøken E30 framfor E36:-)og skal man ha en strøken E30 så koster det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg har snakka med eieren, og bilen er nok veldig bra. Tüv godkjent turbo-bygge som er gjordt i tyskland, i 1987. Hadde jeg vurdert ny bil, hadde denne blitt nøye vurdert iallefall.. VIll heller ha en strøken e30 turbo jeg, enn en herjet e36 turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 60-70 kanskje... 100 var mye:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 synes ikke det var så ille pris. Koster å bygge turbo ja... Fin bil og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 Ja er en grei bil, men er det verdt og betale 100k for en bil som ikke er stemplet godkjent i vognkortet? Har alder på tuv papirer noe og si før man foreviser den på biltilsynet? Tror jeg skal stikke og se på bilen iallefall. Bare lurte på synspunkter, har sett på noen andre bmer før, men dette er vell den som virker mest velholdt av dem alle, ingen tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Synes absolutt at den er verdt 100000.-, jeg. Man må se på hva man får, km-stand, påkost osv... Bilen har jo ny lakk osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 ja kjipt at den ikker er godkjent da, hvis den hadde vært det hadde det jo ikke vært ille!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bushy Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 jeg har vært og sett på den. selgeren er en kjempe hyggelig kar. men må si at den er ikke strøken. lakk arbeid er dårlig. lister rundt om mangler, men følger med da. er ikke helt ferdig med justering av motor etter min mening. skal ikke stoppe og slik pga for mye bensin trykk.. men for den som er klar over dette er det sikkert vært en titt. men ville ikke dratt mange mil vis man tror det er et STRØKENT bygg til 100k. bare ærlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blund199 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Hei er jeg som eier bilen det er prat om, men det er et par ting som ikke er blitt tatt me her da som jeg må få lov og si er sant det som busyh skriver, men alt av di små tinga som er nevnet her blir tatt før salg og den blir benket og juster på merke verksted før salg synes selv at det er mye for en gammel bil men, men det er vel litt smak og behag også tror jeg og som sakt så er det ikke billigt og bygge noe sånt... og det følger med kviteringer på alt som er gjort på bilen siden den var ny i 1987...... og godkjenning er ikke no problem, kan godkjenne den før salg, er bare at forsikringen blir så J...... dyr, er kun derfor jeg ikke har gjort det enda men, ikke no problem Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 har den gått med turbo siden 1987? sinnsykt fet bil ivaffal! bare sammenlign med cossie så er ikke prisen så ille egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg