Gå til innhold

BMW 325 TIC Noen som har kjennskap til?


UltraComp
 Share

Anbefalte innlegg

og godkjenning er ikke no problem, kan godkjenne den før salg, er bare at forsikringen blir så J...... dyr, er kun derfor jeg ikke har gjort det enda men, ikke no problem :)

Mvh Ole

Hvordan forklarer forsikrings selskapet ditt dette?

Jeg godkjente en bmw med turbo selv, å snakket med gjensidige.. De så ingen grunn til å endre noe på forsikringen min, bare det sto i vognkortet av bilen var godkjent slik den er når den eventuelt skades/skader andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, jeg vil bare si at det var ikke for noen negativ grun at jeg la den ut her, bare lurte på om det var noen som hadde mer info om bilen.

Et spørsmål, er det noe lilla perler i lakken ? Og jeg har ikke vært og sett på bilen, er litt langt og reise fra bodø uten og ha gjort litt research først :)

Men for all del, rå bil!

Hei :wink:

er jeg som eier bilen det er prat om,

men det er et par ting som ikke er blitt tatt me her da som jeg må få lov og si :wink: er sant det som busyh skriver, men alt av di små tinga som er nevnet her blir tatt før salg og den blir benket og juster på merke verksted før salg :) synes selv at det er mye for en gammel bil men, men det er vel litt smak og behag også tror jeg og som sakt så er det ikke billigt og bygge noe sånt... og det følger med kviteringer på alt som er gjort på bilen siden den var ny i 1987......

og godkjenning er ikke no problem, kan godkjenne den før salg, er bare at forsikringen blir så J...... dyr, er kun derfor jeg ikke har gjort det enda men, ikke no problem :)

Mvh Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke helt åssen forsikring dere her, men min gikk da så fall vist den skulle forsikres som turbo, sikkert på at jeg er ung eller no sånt, men har jo bare prata me mitt forsikring selskap da, ikke vet jeg bare det di sa til meg:)

det skjønner jeg, hehe... ville bare si det jeg ville si om bilen da.. hehe... og ja bilen har gått som turbo siden 1987...¨

bare og ring vist det er no mer dere lurer på:)

Mvh Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud folks, hva dere andre foretrekker har vel INGENTING me verdien på bilen å gjøre. en e36 er en nyere og ikke minst bedre byggd bmw som INGEN kan nekte på. det vil si mindre km stand mindre brukt, mindre slitt. altså får du en e36 turbo til 100 000 så er ikke en e30 turbo verdt d. uten å ha noen super kjennskap til prisene disse ligger på, så tror jeg ikke denne bilen er verdt mer enn max 65000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud folks, hva dere andre foretrekker har vel INGENTING me verdien på bilen å gjøre. en e36 er en nyere og ikke minst bedre byggd bmw som INGEN kan nekte på. det vil si mindre km stand mindre brukt, mindre slitt. altså får du en e36 turbo til 100 000 så er ikke en e30 turbo verdt d. uten å ha noen super kjennskap til prisene disse ligger på, så tror jeg ikke denne bilen er verdt mer enn max 65000,-

Viss ikke du har spessielt kjennskap til pris så ikke bland deg inn da vell! Selv om jeg ikke har sett denne bilen er jeg rimlig sikker på at den er verdt mer en 65.000kr!! Han nylig kjøpt ett fint eksemplar av en helt orginal E30 325i og måtte ut med 50.000kr! Og at E36 er en bedre bil bare pga den er nyere er jeg heller ikke enig i! Har selv hatt E36 og er den EN bmw jeg ikke skal ha igjen så er det E36!! Men sorry for off topic! Jeg likte bilen meget godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud folks, hva dere andre foretrekker har vel INGENTING me verdien på bilen å gjøre. en e36 er en nyere og ikke minst bedre byggd bmw som INGEN kan nekte på. det vil si mindre km stand mindre brukt, mindre slitt. altså får du en e36 turbo til 100 000 så er ikke en e30 turbo verdt d. uten å ha noen super kjennskap til prisene disse ligger på, så tror jeg ikke denne bilen er verdt mer enn max 65000,-

Viss ikke du har spessielt kjennskap til pris så ikke bland deg inn da vell! Selv om jeg ikke har sett denne bilen er jeg rimlig sikker på at den er verdt mer en 65.000kr!! Han nylig kjøpt ett fint eksemplar av en helt orginal E30 325i og måtte ut med 50.000kr! Og at E36 er en bedre bil bare pga den er nyere er jeg heller ikke enig i! Har selv hatt E36 og er den EN bmw jeg ikke skal ha igjen så er det E36!! Men sorry for off topic! Jeg likte bilen meget godt!!

Bleh jeg som tenkte jeg skulle selge e30'n og kjøpe e36 så kommer du og ødelegger alt :cry:

Men fin bil blund! har selv vært på utkikk etter en e30 til rundt 100.000 men folk lurte på hvorfor i #"¤"%! jeg skulle legge så mye i en e30 hehe. Syntes det er totalt verdt det visst man får en strøken og fin e30, syntes din er veldig fin. Fint med itnercooler i fronten og.. hadde jeg hatt fast jobb så hadde jeg kjøpt den, satser på fast jobb innen noen månder. Håpe på du har den enda da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud folks, hva dere andre foretrekker har vel INGENTING me verdien på bilen å gjøre. en e36 er en nyere og ikke minst bedre byggd bmw som INGEN kan nekte på. det vil si mindre km stand mindre brukt, mindre slitt. altså får du en e36 turbo til 100 000 så er ikke en e30 turbo verdt d. uten å ha noen super kjennskap til prisene disse ligger på, så tror jeg ikke denne bilen er verdt mer enn max 65000,-

Viss ikke du har spessielt kjennskap til pris så ikke bland deg inn da vell! Selv om jeg ikke har sett denne bilen er jeg rimlig sikker på at den er verdt mer en 65.000kr!! Han nylig kjøpt ett fint eksemplar av en helt orginal E30 325i og måtte ut med 50.000kr! Og at E36 er en bedre bil bare pga den er nyere er jeg heller ikke enig i! Har selv hatt E36 og er den EN bmw jeg ikke skal ha igjen så er det E36!! Men sorry for off topic! Jeg likte bilen meget godt!!

Helt enig med øystein der. Bmw er ikke bare en bil. Dvs,( ofte) nyere=bedre.. Bmw handler om lidenskap, og om da man må betale 100000,- for en drøm, er iallefall etter min mening helt supert.. Tenk på stakkars ferrari elskere.. Å si at den bilen ikke er verdt mer en 65000,-, bekrefter bare at du ikke har altfor god greie på priser. Prøv å bygge ett slikt bygg selv, å se hvor du ender i pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo ikke sammenligne de bilene mot hverandre.. e30 er en helt annen bil, greit den er eldre men, syns også den er mye kulere..

noen hadde betalt 100000 lapper for denne, andre ikke.. jeg tror jeg ligger midt på treet, hadde jeg hatt pengene er det noe jeg kunne funnet på å gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aizman du tar helt feil.E36 er dårligere av kvalitet en E30...

det er noen her som tror at deter omtrent gratis og bygge turbo motorer her....skal du ha 350hk så koster det minst 30-40.000 i deler..så rundt 100.000 for den Bmwen syns eg at er helt kurrant pris.den ser meget strøken ut og.men her blir folk aldri enig om hva det er verdt:-)så sett igang og bygg selv.da blir dere overrasket av hva det koster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå snakker jeg kun for meg selv d skal vites... men jeg hadde aldri aldri aldri byttet en god e30 325 mot en god e36 325. det kommer av e36 sin simple oppbygging.. fronten og desjbordet og jeg vet ikke alt jeg kan ramse opp. jeg synest faktisk det er latterlig att bmw har bygd denne bilen som e30 sin etterkommer... e30 er en veldig sterk og god bruksbil og ikke minst som ungdomsbil... den tåler MYE... e36 er simplere oppbygd rett og slett. seff er det noe bra med den og men lankt ifra kan sammenlignest med e30...

det var min o.t.

og fordi som vet hva det koster og bygge turbo bil vet att dette kanskje ikke er dyrt... men det er helt klart kjøpers market og det kommer helt ann på hva folk vil betale for en slik bil. :) dette er min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

for å si d mildt karer, så tror jeg virkelig dere er skikkelig på bærtur nå.

dere liker sikkert bmw'er like godt som meg. dere vet sikkert også hvor flink bmw er til å lage biler. og da bør dere også skjønne det at hadde bmw byggd etterfølgeren til e30 DÅRLIGERE enn bilen de skulle etterfølge, så hadde de da faen ikke sluppet den på markedet. tror virkelig gutta på bmw fabriken kan, vet og har litt mer peiling enn dere. ikke ta det personlig.

dømmer dere ut ifra det dere skrev tidligere i teksten som er det mest latterlige jeg har hørt.

konklusjon: bare fordi dere liker E30 bedre enn E36 så har e30 SELFØLGELIG lavere markedsverdi enn en E36. dette må dere virkelig skjønne.

ett eksempel: grunnen til at du nå kan få en e39 til under 100000 er pga at det har kommet E60. for hver gang det komer nye modeller synker de gamle modellene i markedsverdi.

og dette er FAKTA dere ikke kan fornekte. sånn er livet.

makan til suppehuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si d mildt karer, så tror jeg virkelig dere er skikkelig på bærtur nå.

dere liker sikkert bmw'er like godt som meg. dere vet sikkert også hvor flink bmw er til å lage biler. og da bør dere også skjønne det at hadde bmw byggd etterfølgeren til e30 DÅRLIGERE enn bilen de skulle etterfølge, så hadde de da faen ikke sluppet den på markedet. tror virkelig gutta på bmw fabriken kan, vet og har litt mer peiling enn dere. ikke ta det personlig.

dømmer dere ut ifra det dere skrev tidligere i teksten som er det mest latterlige jeg har hørt.

konklusjon: bare fordi dere liker E30 bedre enn E36 så har e30 SELFØLGELIG lavere markedsverdi enn en E36. dette må dere virkelig skjønne.

ett eksempel: grunnen til at du nå kan få en e39 til under 100000 er pga at det har kommet E60. for hver gang det komer nye modeller synker de gamle modellene i markedsverdi.

og dette er FAKTA dere ikke kan fornekte. sånn er livet.

makan til suppehuer.

Dette er det dummeste jeg har hørt! Mener du si, at en 1991mod e36 316i, har høyere markedsverdi en en e30 m3 evo? Du må fakstisk tenke litt over hva slags e30 og hva slags e36 du snakker om her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...