Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Høres jo helt bisar ut at de velger å svindle en bil til 1 mill... De må jo tro at folk er helt dumme...

Dessverre så finnes det dumme folk..

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Haha! Å gjøre en deal med en fra Oslo som snakker dårlig norsk - det høres uansett ut som en dårlig deal :wink:

Bra jobba "M3_CSL". Håper dine tips fører til at noen havner på cella.

Jeg tror det er mer organisert kriminalitet i dette landet enn vi fatter.

Haha! Dagens beste! ;) Og ja, det fins nok mer org.krim enn de fleste aner, jeg for min del har skjønt dette for ganske lenge siden :( Tror man noe annet så er man bare naiv :shock:

Skrevet

Heldigvis har jeg bare,og har hatt biler som bare er verdt lommerusk.Det meste jeg har lagt i rene penger i bil tror jeg er 25000.Men de vil stadig prøve seg på nye måter,så pass opp folkens.

Skrevet

Det var en stund en del som ringte og hadde flatskjermer i innbytte også husker jeg.

Ikke lenge siden en kompis av meg fikk samme tilbudet, da han skulle selge bilen sin.

10 stk 43" Pioneer Plasmaskjermer ble nevnt i en telefonsamtale, noe han avslo. Samtalen ble gjort med skjult nummer.

Skrevet

Tror dem ikke at det ringer en bjelle i hue på folk når dem tilbyr og bytte imot 43" plasma skjermer? :shock: dem har nokk litt høye tanker om seg selv :roll: men er vell ikke lenge føre dem blir tatt, prossesen går sin gang og dem er tebake på gata igjen bare med en nyvri til og svindle til seg penger på.

Skrevet

Regn med at Økokrim kommer til å bruke mindre ressurser på dette enn hva de sendte for å sette meg i buret en sen lørdagsnatt, uten beviser og uten at jeg hadde gjort noe galt.. :roll:

Det var tre stykk etterforskere fra Oslo (Datakrimenheten) og to stykk vanlige politibetjenter fra Horten Politikammer på nattestid i helg, samt en stykk politimann høyere oppe i systemet i Tønsberg under avhøret samme natt. Dette ble en hel del timer totalt, i tillegg til det de brukte på å sende to av etterforskerne tilbake ned hit torsdagen etterpå for å levere tilbake utstyret mitt, samt de to politibetjentene de sendte hjem til mine foreldre utenfor Bryne.

I tilfellet til trådstarter er det jo et helt åpenbare svindelforsøk, så jeg utfordrer deg til å se om du får like "god" valuta for skattepengene, Haakon! :roll:

Skrevet

var ikke leng sida jeg og var borti det samme når jeg la ut bimmer til salg.

var en som ville gi meg 30tusen mer enn jeg forlangt og jeg måtte hjelpe han med å selge noen tv'er som en "kompis" hadd etter han gikk konkurs.

og da skjønner man jo at det er noe lugubert.

Mvh Stian S

Skrevet
var ikke leng sida jeg og var borti det samme når jeg la ut bimmer til salg.

var en som ville gi meg 30tusen mer enn jeg forlangt og jeg måtte hjelpe han med å selge noen tv'er som en "kompis" hadd etter han gikk konkurs.

og da skjønner man jo at det er noe lugubert.

Mvh Stian S

Haha... samme skjedde meg.... jeg måtte hjelpe en fyr å selge plasmaskjermer. Han hadde 140 stk 42" han skulle ha kvittet seg med :lol: Ringte opptil flere ganger..

Skrevet

De blir bare frekkere og frekkere :evil:

En M3 CSL er det siste disse "typene" bør få lagt en hånd på :gunfire:

Hadde vært flott om Økokrim tok en oppvask, noe jeg desverre tviler på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...